Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 1.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 2.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 3.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 4.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 5.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 6.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 7.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 8.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 9.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 10.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 11.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 12.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 13.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 14.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 15.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 16.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 17.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 18.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 19.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 20.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 21.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 22.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 23.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 24.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 25.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 26.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 27.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 28.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 29.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 30.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 31.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 32.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 33.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 34.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 35.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 36.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 37.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 38.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 39.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 40.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 41.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 42.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 43.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 44.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 45.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 46.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 47.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 48.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 49.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 50.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 51.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 52.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 53.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 54.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 55.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 56.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 57.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 58.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 59.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 60.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 61.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 62.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 63.
  • Diplomdarbs 'Restorāna "Kaļķu vārti" darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas ', 64.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    2
  ANOTĀCIJA    3
  ANOTĀCIJA    5
  IEVADS    7
1.  PERSONĀLA VADĪBAS LOMA UN FUNKCIJAS ORGANIZĀCIJĀ    9
1.1.  Personāla plānošana    11
1.2.  Personāla rezervju veidošana    13
1.3.  Darbinieku atlase    14
1.4.  Darbinieku adaptācija    16
1.5.  Personāla izglītošana    17
1.6.  Komandu darbs organizācijā un komandu vadība    18
1.7.  Darbinieku vērtēšana    19
1.8.  Darbinieku motivēšana    21
2.  MOTIVĀCIJU TEORIJU RAKSTUROJUMS    27
2.1.  A.Maslova „Vajadzību teorija”    27
2.2.  F.Hercberga „Divu faktoru motivācijas teorija”    29
2.3.  Makgregora teorija „X” un teorija „Y”    30
2.4.  V.Vruma gaidu teorija    32
2.5.  Vienlīdzības teorija    32
3.  RESTORĀNA „KAĻĶU VĀRTI” DARBINIEKU MOTIVĒJOŠO FAKTORU ANALĪZE    34
3.1.  Pētāmā uzņēmuma īss raksturojums    34
3.2.  Metodoloģija    34
3.3.  Anketēšanas rezultātu apkopojums un analīze    37
  Restorāna „Kaļķu vārti” motivējošie faktori    50
  SECINĀJUMI    53
  PRIEKŠLIKUMI    55
  LITERATŪRAS SARAKSTS    56
  PIELIKUMI    58
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darbs „Restorāna „Kaļķu vārti” darbinieku apmierinātības līmenis un tā paaugstināšanas iespējas”.
Šodien Latvijas darba tirgū tiek piedāvāts ļoti plašs vakanču spektrs, kuru disbalansē ļoti zems kvalificēto darbinieku skaits. Tāpēc katra uzņēmuma uzdevums ir ne tikai apmācīt savus darbiniekus, dot viņiem nopelnīt, bet arī noturēt viņus uzņēmumā, saprast un izanalizēt galvenos padoto motivējošus faktorus un pēc iespējas uzlabot tos.
Darba mērķis - izanalizēt restorāna „Kaļķu vārti” darbinieku motivējošos faktorus.
Darba uzdevumi:
1.Noskaidrot personālvadības lomu un funkcijas mūsdienu organizācijā;
2.Parādīt motivācijas vietu personālvadības sistēmā;
3.Noskaidrot visplašāk pielietotās motivācijas teorijas;
4.Ar anketēšanas palīdzību noskaidrot restorānā “Kaļķu vārti” pielietotos motivējošos faktorus;
5.Izstrādāt priekšlikumus restorāna “Kaļķu vārti” darbinieku apmierinātības līmeņa paaugstināšanai.

Teorētiskajā daļā analizēta jaunākā literatūra par personālvadības lomu, nozīmi un funkcijām, ka arī izpētītas motivācijas teorijas, kuras palīdz labāk saprast darbinieku uzvedību darbā, pielietojot psiholoģiskas un fizioloģiskas koncepcijas (motivējošus faktorus).
Praktiskā daļā tika izpētīti ēdināšanas uzņēmuma „Kaļķu vārti” darbinieku motivējošie faktori. Ar anketēšanas palīdzību tika noteikts kopējais darbinieku apmierinātības līmenis. Iegūtie rezultāti palīdz arī ieraudzīt tos motivējošus faktorus, kurus vēlams uzlabot, un tos, kuri stimulē darbiniekus produktīvāk strādāt.
Bakalaura darba nobeigumā izklāstīti secinājumi un sniegti priekšlikumi darbinieku apmierinātības līmeņa uzlabošanai restorānā “Kaļķu vārti”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants