Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 1.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 2.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 3.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 4.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 5.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 6.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 7.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 8.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 9.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 10.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 11.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 12.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 13.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 14.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 15.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 16.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 17.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 18.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 19.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 20.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 21.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 22.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 23.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 24.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 25.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 26.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 27.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 28.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 29.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 30.
  • Referāts 'Tiešo konkurentu noteikšana, novērtēšana un cīņas stratēģijas izvēle', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KONKURENCES TEORĒTISKIE ASPEKTI UN NOVĒRTĒŠANA    4
1.1.  Konkurences būtība un jēdziens    4
1.2.  Konkurentu un konkurences vides novērtēšanas metodes    6
1.3.  Konkurences cīņas stratēģijas    10
2.  VIESNĪCAS “CENTRA” DARBĪBAS ĪSS RAKSTUROJUMS UN ATTĪSTĪBAS RĀDĪTĀJI    12
2.1.  Viesnīcas attīstības vēsture un pamatrādītāji    12
2.2.  Viesnīcas struktūras raksturojums    14
2.3.  Viesnīcas pakalpojumu raksturojums    16
3.  Viesnīcas “Centra” tiešo konkurentu analīze un cīņas stratēģijas izvēle    20
3.1.  Konkurences vides analīze    20
3.2.  Tiešo konkurentu noteikšana    22
3.3.  Konkurētspējas novērtēšana    24
3.4.  Stratēģijas izvēle    27
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    30
Darba fragmentsAizvērt

Lai paaugstinātu šo konkurētspēju, tiek iegādātas jaunas ražošanas iekārtas, attīstīta infrastruktūra, kāpināta ražošana, kā arī likts uzsvars uz to, ka iestāšanās ES ir zināms garants turpmākai Latvijas uzņēmumu attīstībai.
Tādā veidā, ja uzņēmums vēlas atrast veidu vai metodes kā paaugstināt savu konkurētspēju, tam vispirms ir arī jāveic uzņēmuma tiešo konkurentu noteikšana. Un tikai tad uzņēmums var noteikt stratēģijas izvirzīto mērķu sasniegšanai, t.i. noteikt, kā efektīvāk izmantot savus resursus un spējas konkurētspējīgās priekšrocības radīšanai, kā to izmantot konkurentu apsteigšanai.
Kursa darbs mērķis ir noteikt un analizēt viesnīcas “Centra” tiešos konkurentus un izvēlēties cīņas stratēģijas ar tiem.
Izejot no darba mērķa tiek noteikti šādi darba uzdevumi:
1.Dot ieskatu konkurentu noteikšanas un izvērtēšanas teorētiskajā bāzē.
2.Izvērtēt viesnīcas “Centra” galvenos darbības rādītājus un pakalpojumu piedāvājumu.
3.Noteikt viesnīcas “Centra” tiešos konkurentus un analizēt to ietekmi uz viesnīcas darbību.
4.Dot secinājumus un izvirzīt priekšlikumus viesnīcas “Centra” stratēģijas izvēlei.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants