Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 1.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 2.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 3.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 4.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 5.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 6.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 7.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 8.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 9.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 10.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 11.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 12.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 13.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 14.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 15.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 16.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 17.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 18.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 19.
  • Referāts '"Rimi Latvia" tēls sociālajos medijos', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  TĒLS    4
1.1.  Klausa Mertena tēla teorija    4
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    6
3.1.  Uzņēmuma SIA "Rimi Latvia" raksturojums    6
3.2.  Sociālās vietnes Facebook raksturojums    7
3.3.  "Rimi Latvia" satura analīze sociālajā tīklā Facebook    7
3.4.  Aptaujas datu rezultāti    10
  Secinājumi    12
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    13
  PIELIKUMI    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
"Rimi Latvia" Facebook satura analīze un aptauja pierāda, ka uzņēmums atbilst visiem sešiem "IMPACT" moduļa principiem, kas veido veiksmīgu uzņēmuma tēlu: redzamībai, caurspīdīgumam, atšķirībai, pastāvīgumam, autentiskumam un atsaucībai.
Veicot uzņēmuma "Rimi Latvia" Facebook lapas satura analīzi tiek secināts, ka uzņēmums prioritizē izklaidējošu saturu. Katrā uzņēmuma ierakstā ir pievienots vizuāls materiāls – fotogrāfija vai video, veidojot atraktīvu, pamanāmu un mūsdienīgu sava uzņēmuma sociālo mediju tēlu.
Veiktā satura analīze pierāda, ka "Rimi Latvia" savu tēlu veido autentisku, caurspīdīgu un pastāvīgu, izvietojot informatīva satura ierakstus gandrīz katru dienu. Šajos ierakstos uzņēmums informē sabiedrību par sava uzņēmuma iekšējo komunikāciju, izceļot darbinieku sasniegumus. Kā arī uzņēmums regulāri informē savus patērētājus par pandēmijas ierobežojumiem, no kā var secināt, ka uzņēmums savu tēlu sociālajos medijos veido atbildīgu, uzticamu un drošu.
Satura analīzē tika pierādīts, ka "Rimi Latvia" aktīvi komunicē ar saviem patērētājiem savā Facebook lapā, atbildot uz cilvēku sūdzībām un uzdotajiem jautājumiem. Līdz ar to tiek secināts, ka uzņēmums savu tēlu veido kā atbildīgu, uzticamu un atsaucīgu, izceļot klientu apkalpošanas nozīmīgumu.
Iegūtie aptaujas dati liecina, ka respondenti visaugstāk vērtē "Rimi Latvia" pieejamību, atpazīstamību un kvalitāti. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants