Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Sūtījumu piegādes uzņēmuma klašu un asociāciju diagramma', 1.
  • Paraugs 'Sūtījumu piegādes uzņēmuma klašu un asociāciju diagramma', 2.
  • Paraugs 'Sūtījumu piegādes uzņēmuma klašu un asociāciju diagramma', 3.
Darba fragmentsAizvērt

2. Uzņēmumā notiekošie procesi.
Uzņēmumā, līdz ar iepriekš minētā pakalpojuma sniegšanu, notiek arī daudzi ārējie un
iekšējie procesi. Nozīmīgākie no tiem:
Klientu apkalpošana – klientu apkalpošana gan tiem paredzētajos apkalpošanas centros,
gan uzņēmuma galvenajā biroja ēkā, gan arī izmantojot informācijas tehnoloģijas (e-pastu,
telefonu). Klientu apkalpošana ietver dažādu ieteikumu, jautājumu un sūdzību izskatīšanu,
atbildes sniegšanu klientiem.
Sūtījumu pieņemšana no klienta, vienošanās par tā piegādes laiku un vietu, izmaksām un
citiem piegādes faktoriem.
Piegāžu plānošana jeb piegāžu maršrutu sastādīšana, lai optimizētu un organizētu sūtījumu
piegādi, tādējādi ietaupot uzņēmumam pieejamos resursus.
Sūtījumu piegāde – klientam nepieciešamā, adresētā sūtījuma piegāde atbilstoši pēc
iepriekšējās vienošanās.…

Atlants