Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 1.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 2.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 3.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 4.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 5.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 6.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 7.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 8.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 9.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 10.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 11.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 12.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 13.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 14.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 15.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 16.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 17.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 18.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 19.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 20.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 21.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 22.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 23.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 24.
  • Referāts 'Integrētā nedēļa skolā "Jūra"', 25.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: Ekskursija uz jūru
Dominante: daba
Pakārtotie darbības veidi: apkārtne, matemātika, runa
Uzdevumi:
1. Veicināt interesi par jūru un ūdens transportu.
2. Veidot saudzīgu attieksmi pret dabu, ekskursijas laikā uz jūru.
3. Sekmēt vērošanas un salīdzināšanas prasmes par norisēm un atšķirībām jūrā, salīdzinot jūras smiltis ar smiltīm rotaļu laukumā. (RN, PC)
4. Pilnveidot sajūtu pieredzi, aptaustot priedes stumbru un skujas, pasmaržojot tās. (RN)
5. Pilnveidot salīdzināšanas prasmes, salīdzinot priedes jūrmalā un citur. (RN)
6. Skaitīšanas prasmju līdz 5 pēc kārtas nostiprināšana, vilcienā skaitot pieturas līdz galapunktam. (RN)
7. Paplašināt priekšstatu par sabiedrisko transportu – vilcienu. (RA, RN)
8. Attīstīt prasmi diferencēt pēc dzirdes īsos un garos patskaņus, atdarinot jūras viļņus. (RN)
9. Pilnveidot prasmi noformulēt savu domu, atbildot uz audzinātājas uzdotajiem jautājumiem.
10. Atkārtot zināšanas par drošības noteikumiem, kas jāievēro uz ielas, sabiedriskajā transportā. (RA).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants