Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
2.  Mārketinga vides analīze    4
2.1.  Makrovide    4
2.2.  Mikrovide    6
2.2.1.  Klienti    6
2.2.2.  Konkurenti    7
2.2.3.  Partneri    11
2.2.4.  Resursu tirgus    11
3.  Mārketinga instrumentu komplekss (mix)    12
3.1.  Cena    12
3.2.  Komunikācijas kanāli    13
4.  Pielikums    14
Darba fragmentsAizvērt

2.2 Mikrovide
2.2.1 Klienti
Mūsu potenciālie klienti būtu cilvēki, kuri vēlas attīstīt fotoattēlus, to paveicot ātrāk un ērtāk, kā arī tie, kuri ikdienā neizmanto foto izdruku (uzstādot iekārtas publiskās vietās pastāvīgai izmantošanai), papildus tam, mūsu potenciālie klienti būs izklaides pasākumu organizatori, kāzu un privāto ballīšu rīkotāji (izīrējot iekārtas īslaicīgam periodam).
Ģeogrāfiskais mērķtirgus būs Latvija, taču laika gaitā, mērķis ir izplesties ārpus Latvijas robežām un nodrošināt pakalpojumu visā pasaulē.
Sociodemogrāfiskais mērķturgus būs cilvēki no 15-50 gadiem, proti, cilvēki ar ienākumiem, kā arī ļaudis, kas dos priekšroku pašapkalpošanās servisam. Laika gaitā sociodemogrāfiskais mērķtirgus palielināsies, jo cilvēki apradīs ar šo tehnoloģiju un tas varētu mainīties no 15-50 līdz 15-74 gadiem. Mūsu mērķis ir padarīt šo pakalpojumu draudzīgu, jebkuram vecuma gājuma cilvēkam, proti, nepārtraukti paplašināt potenciālo klientu daudzumu.
Galvenais jauno klientu piesaistītājs, būs, tieši, mūsu pakalpojuma sniegtais ātrums, jo laiks ir ļoti svarīgs faktors ikdienas dzīvē.
Vislielākā aktivitāte, mūsu pakalpojuma izmantošanā, būs jaunieši no 15-24 gadiem, kas sastādīs lielu daļu no ienākumiem, tāpēc arī piedāvāsim izvietot mūsu produktu skolās, klubos, un daudzos citos, jauniešiem apmeklētos pasākumos.

Atlants