Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 1.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 2.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 3.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 4.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 5.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 6.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 7.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 8.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 9.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 10.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 11.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 12.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 13.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 14.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 15.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 16.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 17.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 18.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 19.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 20.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 21.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 22.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 23.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 24.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 25.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 26.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 27.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 28.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 29.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 30.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 31.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 32.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 33.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 34.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 35.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 36.
  • Diplomdarbs 'Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības t', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskās nostādnes par sociālo prasmju veidošanos socializācijas procesā    6
1.1.  Socializācijas jēdziena skaidrojums un tā nozīme    6
1.2 .  Sociālo prasmju skaidrojums un kritēriji    10
2.  Garīgās attīstības traucējumi, to pakāpes un līmeņi    14
2.1.  Garīgās attīstības traucējumu cēloņi    14
2.2.  Garīgās attīstības traucējumu pakāpes    18
3.  Bērnu sociālā attīstība un sociālās prasmes 3-5 gadu vecumā    27
3.1.  Veselu bērnu attīstība un sociālās prasmes 3-5gadu vecumā    27
  Nobeigums    27
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās liela uzmanība tiek pievērsta sociālo prasmju un iemanu veidošanā. Šis prasmes ir nepieciešams attīstīt un pilnveidot, jo tas palīdz bernam iekļauties sabiedrībā. Ikvienam ir ļoti nozīmīgi apgūt sociālās prasmes un iemaņas un jo to, ko bērns iemācīsies pirmskolas vecumā, tas nepazudīs arī vēlāk.
Sociālās prasmes un iemaņas iegūst socializācijas procesa. Šīs iemaņas un prasmes ir savstarpēji saistītas.
Socializācija ir process, kurā cilvēks apgūst sabiedrības kulturu, sociālās normas, sociālo pieredzi un zināšanas, tradīcijas,vērtības,uzvedības un izturēšanās prasmes, lai vieglāk iekļautos ( integrētos) , atrastu savu vietu un spētu pilnvērtīgi dzīvot noteiktā sabiedriskā vidē , vienlaikus attīstot arī savas individuālās dotības, garīgo būtību. Visintensīvāk šīs process notiek bērnībā un pusaudžu gados, tāpēc arī bērnam no mazotnes nepieciešams apgūt sociālās iemaņas un prasmes.( 11.,161.) .
Bērni socializējas, vērojot un atdarinot paraugus, līdzdarbojoties, mācoties. Būtiski socializāciju ietekmē emocionālie faktori, to ietekme uz bērnu. (13.,12.)
Socializācija ir viena no centrālajām kategorijām zinātņu struktūrā, kas pēta personību ,tās izglītošanas un attīstības procesā (14., 170.).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants