Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 8.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 9.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 10.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 11.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 12.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 13.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 14.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 15.
  • Referāts 'SIA "SN Būvgrupa" stratēģijas analīze', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Informācija par uzņēmumu    3
1.1.  Organizācijas struktūras raksturojums    3
2.  Teorētiskie stratēģiskās vadības jautājumi    5
3.  Uzņēmuma SN Būvgrupa vides pētījums    7
3.1.  SIA SN Būvgrupa ārējā vide    7
3.2.  SIA SN Būvgrupa iekšējā vide    10
3.3.  Uzņēmuma SN Būvgrupa stratēģijas izvēle un pamatojums    12
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
  Avoti    15
Darba fragmentsAizvērt

3.3. Uzņēmuma SN Būvgrupa stratēģijas izvēle un pamatojums
Stratēģiskie ekonomiskie mērķi:
• Nodrošināt stabilu peļņu un pozitīvu naudas plūsmu no saimnieciskās darbības,
• Palielināt uzņēmuma aktīvus;
• Kļūt par stabilu un prognozējamu partneri saviem klientiem, piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem,
• Veicināt pakalpojumu eksportu (strādāt ārpus Latvijas robežām)
• Turpināt nodibināt gan Latvijas, gan ārzemju kontaktus;
Nav noslēpums, ka uzņēmuma viena no pamata stratēģijas sastāvdaļām ir pelnīt naudu un nodrošināt stabilitāti tirgū. Uzņēmums jau strādā 10 gadus un tam ir saglabājusies sevis veidota pieredze un atpazīstamība.
Uzņēmums jau ir nodibinājis svarīgus, ilgstošus piegādātāju līgumus kā, piemēram, ar SIA“Krūza”, SIA”Tirdzniecības Nams Kurši”, SIA “Logu Vīrs” un daudzi citi. Lai palielinātu darbības apjomus jāpaaugstina kredītlimits esošajiem piegādātājiem, bet, lai paplašinātu savu darbības loku ir jāturpina jaunu kontaktu meklēšana. Lai uzņēmums kļūtu vēl atpazīstamāks uzņēmuma stratēģijā ietilpst tirgus paplašināšanās (darbs ārpus Latvijas robežām).

Secinājumi
1. Uzņēmuma stratēģija ir ierobežota – atkarīga no finansu rezultātiem.
2. Uzņēmumu ietekmē daudzi vides faktori – politiskie, ekonomiskie, demogrāfiskie.
3. Nozares iepirkumu tirgus ir vērtējams kā negodīgs.
4. Zema pakalpojumu pirktspēja uzņēmuma atrašanās vietas reģionā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants