Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Būvniecības un celtniecības uzņēmuma biznesa plāns', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vispārīgā informācija   
2.  Nākotnes ieceru pamatojums   
2.1.  Mārketinga darbības   
2.2.  Klienti, pakalpojumu virzīšana tirgū   
2.3.  Pakalpojumu apraksts un cenu mehānisms   
2.4.  Uzņēmuma problēmu un risku analīze   
3.  Finansiālās darbības plānošana   
3.1.  Izmaksu plāns   
3.2.  Naudas plūsmas prognoze   
3.3.  Peļņas vai zaudējumu plāns   
  Noslēgums   
Darba fragmentsAizvērt

1.NĀKOTNES IECERU PAMATOJUMS
Veiksmīgas uzņēmuma „I UMBRELLA CONSCTRUCTION” darbības galvenais nosacījums ir kvalitatīvu pakalpojumu sniegšana, radot iespēju klientiem saņemt pakalpojumus augstā līmenī par pieņemamām un adekvātām cenām, kā arī radot uzņēmuma imidžu un nodrošinot iekļaušanos kopējā tirgus ekonomikā.
Tāpēc „I UMBRELLA CONSCTRUCTION” vadība plāno ne tikai regulāri sniegt ar celtniecību un būvniecību saistītus pakalpojumus, bet izstrādāt arī mārketinga stratēģiju, regulāri pētīt un analizēt gan iekšējo, gan ārējo uzņēmuma vidi. Līdz ar to turpmāk biznesa plānā tiks raksturotas „I UMBRELLA CONSCTRUCTION” mārketinga darbības.
2.1. MĀRKETINGA DARBĪBAS
„I UMBRELLA CONSCTRUCTION” mārketinga stratēģiskās darbības ir izvietotas loģiskā secībā. Vispirms ir radīta biznesa ideja, tad izvirzīta misija, vīzija un formulēti mērķi, uzdevumi. Šajā shēmā misija, vīzija un mērķi ir dinamiski saistīti ar uzņēmuma vidi. Būtiskas izmaiņas gan ārējā, gan iekšējā vidē var būt signāls „I UMBRELLA CONSCTRUCTION” misijas, vīzijas vai mērķu, kā arī tiem pakārtoto darbību pārskatīšanai.
MISIJA
Nodrošināt klientus ar vidēji augstas kvalitātes celtniecības un būvniecības pakalpojumiem par pieņemamu cenu, tādā veidā apmierinot klientu, vajadzības, vēlmes un ceļot klientu labklājību.
MĒRĶIS
Nodarboties ar celtniecību un būvniecību, piedāvājot klientiem gan Latvijā, gan citās valstīs ar celtniecību un būvniecību saistītus pakalpojumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants