Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pētījums psiholoģijā. Anketa un tās analīze', 1.
  • Konspekts 'Pētījums psiholoģijā. Anketa un tās analīze', 2.
  • Konspekts 'Pētījums psiholoģijā. Anketa un tās analīze', 3.
  • Konspekts 'Pētījums psiholoģijā. Anketa un tās analīze', 4.
  • Konspekts 'Pētījums psiholoģijā. Anketa un tās analīze', 5.
  • Konspekts 'Pētījums psiholoģijā. Anketa un tās analīze', 6.
  • Konspekts 'Pētījums psiholoģijā. Anketa un tās analīze', 7.
  • Konspekts 'Pētījums psiholoģijā. Anketa un tās analīze', 8.
  • Konspekts 'Pētījums psiholoģijā. Anketa un tās analīze', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Šo tēmu es izvēlējos tāpēc, ka man interesēja, ko skolēni, kas gatavojas 12. klases beigšanai, domā par izglītību. Vai viņi mācās sev, vai kādam citam par prieku? Vai viņiem ir svarīga izglītība nākotnes veidošanai?

Vispārējās vidējās izglītības programmu galvenie mērķi un uzdevumi:
1. nodrošināt izglītojamo ar zināšanām un prasmēm, kas dod iespēju sagatavoties izglītības turpināšanai;
2. veicināt izglītojamā pilnveidošanos par garīgi un fiziski attīstītu personību un veidot izpratni par veselīgu dzīvesveidu;
3. sekmēt izglītojamā sociāli aktīvu attieksmi, saglabājot un attīstot savu valodu, etnisko un kultūras savdabību, kā arī izkopt izpratni par Latvijas Republikas Satversmē un citos tiesību aktos ietvertajiem cilvēktiesību pamatprincipiem;
4. izkopt izglītojamā prasmi patstāvīgi mācīties un pilnveidoties, motivēt mūžizglītībai un apzinātai karjerai.
5. Mazākumtautību izglītības programmās katru mācību gadu ne mazāk par pieciem mācību priekšmetiem apgūst latviešu valodā. Šajā skaitā neietilpst latviešu valoda un literatūra.
6. Mācību satura apguvi mazākumtautību valodā var nodrošināt līdz divām piektdaļām no kopējās mācību slodzes mācību gadā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants