Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Dells Denisons, Linda Tobi "Ievads reklāmā"', 1.
  • Referāts 'Dells Denisons, Linda Tobi "Ievads reklāmā"', 2.
  • Referāts 'Dells Denisons, Linda Tobi "Ievads reklāmā"', 3.
  • Referāts 'Dells Denisons, Linda Tobi "Ievads reklāmā"', 4.
  • Referāts 'Dells Denisons, Linda Tobi "Ievads reklāmā"', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Vides reklāmai ir daudz priekšrocību, taču pastāv arī trūkumi un viens no tiem ir tāds, ka tās var sabojāt ne tikai laikapstākļi, bet arī citi cilvēki, kā to bieži var manīt. Reklāmas uz transportlīdzekļiem visbiežāk izvieto par veikaliem un firmām, kas iedzīvotājiem piedāvā dažādus pakalpojumus vai, piemēram, pārtikas produktus, ko Rīgā var bieži manīt uz sabiedriskajiem transportiem.
Nobeigumā minēšu, ka, izvēloties lasīt šo grāmatu, es no tās saņēmu tieši to, ko gaidīju. Pēc grāmatas “Ievads reklāmā” lasīšanas, mans priekšstats par reklāmas pasauli un tajā notiekošajām darbībām ir daudz skaidrāks. Šī grāmata var noderēt ne tikais reklāmas jomas iesācējiem, bet arī jau pieredzējuši uzņēmēji to var izmantot kā rokasgrāmatu kādā sarežģītākā situācijā. Par reklāmu ir jādomā ne tikai firmas sākuma vai krīzes laikā, bet arī firmas “ziedu” laikos, lai saglabātu aktualitāti klientu acīs. Ņemot vērā grāmatā dotos ieteikumus, būs iespēja zinoši veidot reklāmas kampaņu, kura atmaksāsies. Var secināt, ka reklāma sastāv no daudz un dažādiem aspekties, visādas detaļas ir jāņem vērā, taču tā ir iespēja darboties profesionāli un tikt pie veiksmīga un pozitīva rezultāta. Reklāma ir visapkārt un bez tās klientiem būtu grūtāk orientēties preču un pakalpojumu tirgū. Reklāma atvieglo norises un palīdz uzņēmējiem un pircējiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants