• Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā

     

    Referāts11 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 1.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 2.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 3.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 4.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 5.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 6.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 7.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 8.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 9.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 10.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 11.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 12.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 13.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 14.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 15.
  • Referāts 'Rotaļa kā bērna radošās domāšanas veicinātāja pirmsskolas vecumā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas vecuma bērna psiholoģiskais raksturojums    4
1.1.  Spontānas rīcības un strauju svārstību periods    6
1.2.  Motīvu attīstība    6
2.  Rotaļas būtība    7
2.1.  Rotaļas attīstība atbilstoši bērna vecumam    8
2.2.  Rotaļa kā radošās domāšanas veicinātāja    10
2.3.  Rotaļa kā bērna pašapziņas sekmētāja    11
3.  Pirmsskolas bērna radošās domāšanas attīstība    12
4.  Nobeigums    14
5.  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Tas ir laiks, kad bērns savā attīstības līmenī ir spējīgs ielūkoties gan savā iekšējā pasaulē, gan arī pieaugušo pasaulē. Šis ir strauju svārstību periods, kurā vērojama pretrunīga uzvedība.
Šajā periodā ( pēc Ē. Eriksona domām ) bērnam ir vajadzība būt gan atkarīgam, gan pilnīgi neatkarīgam no pieaugušā. Bērna rīcība ir pretrunīga. Kādu mirkli viņš var būt bērnišķīgs, dažreiz darbīgs un otru respektējošs, bet citreiz viņa uzvedība var būt destruktīva. Bērnam rodas visdažādākās vajadzības, kuras viena otru pakāpeniski nomaina. Vajadzības liek bērnam ķerties pie to apmierināšanas, t.i., liek darboties iepriekš nedomājot par sekām.
1.2. Motīvu attīstība
Pirmskolas vecuma beigās bērna rīcība kļūst vairāk apjēgta un apdomāta. To raksturo motīvu izveide un pārkārtošanās.
Šajā vecumā bērnam nozīmīga kļūst vajadzība ar patstāvīgu darbību apliecināt sevi, savu neatkarību un varēšanu. Bērns to parāda darbībās ar priekšmetiem un lietām, rotaļu darbībās, produktīvās darbībās un saskarsmē ar citiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants