Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 1.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 2.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 3.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 4.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 5.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 6.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 7.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 8.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 9.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 10.
  • Referāts 'Zāļu reklāma farmācijas tirgū', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Zāļu reklāma    4
2.  Sabiedrībai paredzētā zāļu reklāma    6
3.  Speciālistiem paredzētā zāļu reklāma    8
  Nobeigums    11
  Izmantotās literatūras saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Zāļu reklamēšana mūsdienās ir ļoti svarīga un ir svarīgi arī tas, lai tas tiktu pienācīgi regulēts un uzraudzīts. Ir svarīgi, lai cilvēki netiktu maldināti un lai netiktu veicināta zāļu tirdzniecība, tādā ziņā, lai persona nelietotu medikamentus, kaut vai tas viņam nav vajadzīgs. Izstrādājot darbu autore secināja, ka:
1. Reklamēt var tikai bezrecepšu medikamentus, nav atļauts reklamēt medikamentus, kuru iegādei ir nepieciešama recepte no ārsta.
2. Aizliegts ir arī reklamēt zāles, kuras nav reģistrētas Latvijas republikā, kas ierobežo zāļu importu.
3. Zāļu sastāvam ir jābūt skaidri uzrakstītam, kā arī jābūt pievienotai zāļu lietošanas instrukcijai. Nedrīkst būt nepatiesa informācija, kā arī ir jābūt norādītām visām blakus parādībām, kas varētu rasties no konkrētajām zālēm.
4. Zāļu reklamēšana tiek strigti kontrolēta, taču bieži vien zāļu reklamētāji nepareizi interpretē likumos noteiktās normas.
5. Zāļu bezmaksas paraugus drīkst izplatīt tikai zāļu ražotājs un uz iepakojumu ir jābūt obligāti uzlīmei ar norādi „bezmaksas paraugs”.

Autora komentārsAtvērt
Atlants