Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dove" sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitatīvo aspektu analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dove" sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitatīvo aspektu analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dove" sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitatīvo aspektu analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dove" sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitatīvo aspektu analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dove" sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitatīvo aspektu analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dove" sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitatīvo aspektu analīze', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dove" sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitatīvo aspektu analīze', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dove" sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitatīvo aspektu analīze', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Dove" sabiedrisko attiecību kampaņas kvalitatīvo aspektu analīze', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Analizējot kampaņas izvērtējumu, var redzēt, ka kampaņas efektivitāte lielākoties tikusi mērīta/ vērtēta, ņemot vērā ekonomiskos rādītājus. Netika veikti ne viedokļu pētījumi (rezultātu novērtējumā tas atrunāts ar to, ka pētījums neietilpa kampaņas budžeta izdevumos), ne attieksmes pētījumi pret kampaņu, līdz ar to nav zināms, cik lielā mērā tas ietekmēja konkrēto mērķauditoriju attiekmi pret konkrēto situāciju.
Kampaņas rezultāti konkrēti ir tikai finanšu jomā, savukārt, grūti izmērīt, vai kampaņas, mērķi tika sasniegti, jo tie nebija saistīti vien ar finanšu rādītāju paaugstināšanu.
Jābilst, ka rezultātu izvērtējumam trūkst konkrētības – faktu, sakitļu, rādītāju, kas atspoguļotu kampaņas efektivitāti un atdevi. Tāpat aktuāls jautājums paliek, vai mērķauditorija tika uzrunāta - vai nodotais vēstījums tika saprasts, kā saprasts, kāda ir attieksme pre to utt. Nav veikts arī konkrētu publikāciju medijos uzskaitījums un Dove zīmola parādīšanās tajos. Kopumā kampaņas novērtējums ir vājš un pilnīgi neatspoguļo reālo situāciju pēc kampaņas realizēšanas un kampaņas atdevi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants