Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 1.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 2.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 3.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 4.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 5.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 6.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 7.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 8.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 9.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 10.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 11.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 12.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 13.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 14.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 15.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 16.
  • Referāts 'E-pasta mārketings', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.nodaļa  Interneta mārketings    3
2.nodaļa  Reklāma    4
2.1.  Iemesli kāpēc izmantot Internetu reklāmai un mārketingam    4
3.nodaļa  E-pasta mārketings    5
3.1.  E-pasta mārketingam sūtītājus va iedalīt divās kategorijās    5
3.2.  Mārketingam ar e-pasta starpniecību ir vairākas priekšrocības    6
3.3.  Definīcijas    7
4.nodaļa  E-pasta mārketinga izmantošana Banku augstskolas studentu vidū    8
  Secinājumi    15
  Pielikumi    16
  Biblogrāfisko norāžu saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

Vispopulārākais un arī atdeves ziņā labākais veids ir anketēšana. Piemēram, piedaloties loterijā, klientam ir jāaizpilda anketa, kurā ir minēts, ka viņš piekrīt e-pasta ziņojumu saņēmšanai no attiecīgās kompānijas. Kā motivācija parasti tiek piedāvātas lielas, vērtīgas balvas.
Tiešsaiste vide – viennozīmīgi labākā datubāzes izveides iespēja tiešsaistes vidē ir pieteikuma formas publicēšana mājas lapā. Un ne tikai galvenajā lapā, bet pēc iespējas visās mājas lapas apakš lapās. Vēl viens veids, kā tiešsaistē panākt klientu pierakstīšanos datubāzē, ir e-pasts. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants