Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 1.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 2.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 3.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 4.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 5.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 6.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 7.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 8.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 9.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 10.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 11.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 12.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 13.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 14.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 15.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 16.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 17.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 18.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 19.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 20.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 21.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 22.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 23.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 24.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 25.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 26.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 27.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 28.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 29.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 30.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 31.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 32.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 33.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 34.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 35.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 36.
  • Referāts 'Liepājas Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Tūrisma produkta raksturojums    5
1.1.  Tūrisma produkta būtība un specifika    5
1.2.  Vispārējais tūrisma produkts    10
1.3.  Tūrisma produkta mārketings    14
2.  Karostas tūrisma produkta piedāvājums    16
2.1.  Karostas tūrisma vides raksturojums    16
2.2.  Karostas tūrisma produkta izvērtējums    24
3.  Jauns tūrisma produkta piedāvājums „Karostas neapslēptie dārgumi” – atpūtas taka    26
  Secinājumi    34
  Priekšlikumi    35
  Izmantotā literatūra    36
  Pielikumi    38
Darba fragmentsAizvērt

Šobrīd lielu daļu no pasaules skar globālā ekonomiskā krīze, kura ir ļoti spēcīgi ietekmējusi arī tūrisma industriju. Protams, arī Latvijai krīze nav gājusi secen un tūrisma nozare cieš ne tikai no tūristu skaita samazinājuma, bet arī no valdības centieniem glābt valsts ekonomiku. Autoresprāt, iespējams, ka šis pārmaiņu laiks palīdzēs labot pagātnē pieļautās kļūdas un nākotnē ļaus no tām izvairīties. Šis darbs pamatā ir saistīts ar Liepājas pilsētu un tās vēl pilnībā neizmantoto tūrisma resursu - pilsētas daļu Karostu, kura turpmāk darbā tiks izanalizēta. Autore, savu ideju par jauna tūrisma produktu izveidošanu Karostā pamato ar to, ka pēdējos gados ievērojamais tūristu pieplūdums Karostas cietuma apskatei jau ir pierādījis, ka cilvēkiem no ārzemēm arī ļoti interesē 2.pasaules kara mantojums Liepājas pilsētā. Karosta savulaik tika būvēta kā atsevišķa militārā pilsēta ar slēgto zonu, militāriem objektiem, militāro infrastruktūru. Līdz pat mūsdienām tajā ir saglabājies īpašs kultūras mantojums, kuru renovējot un attīstot un pielāgojot tūristu vēlmēm ir iespējams palielināt pilsētas viesu skaitu - piedāvājot jaunu tūrisma produktu Karostā. Autoresprāt, šis darbs ir aktuāls šobrīd, kad pasaulē ir ekonomiskā krīze, jo krīzes laikā - kad viss mainās, ir īsti vietā ieviest jaunus tūrisma projektus, kuri, iespējams, labākos ekonomiskos apstākļos prasītu vairāk līdzekļu un resursus. Autore savā darbā veiks pētījumu, lai noskaidrotu, vai Liepājas Karostā ir iespējams izveidot jaunu tūrisma produktu un vai tas ir ekonomiski izdevīgs.
Darba mērķis: Liepājas pilsētas daļas - Karostas tūrisma piedāvājuma izvērtējums un pilnveidošanas iespējas.
Darba uzdevumi:
1.Izpētīt teorētiskos materiālus par tūrisma produktu un tā izveidošanu
2.Izvērtēt esošo stāvokli Karostā tūrisma attīstības ziņā
3.Izveidot jaunu tūrisma produkta piedāvājumu
4.Izvērtēt interesi par jaunveidoto tūrisma produktu, aptaujājot potenciālos klientus un tūrisma profesionāļus
5.Izteikt secinājumus un priekšlikumus
Studiju darbā tiks izmantotas dažādas pētīšanas metodes: analītiskā - darba ievaddaļā, pētnieciskā un statistiskā - darba otrajā daļā, kurā tika veikts pētījums. Informācijas avoti, kuri tiek izmantoti studiju darba veidošanā – zinātniskā un speciālā literatūra, periodika, statistika, interneta resursi. Autore intervēja Tūrisma informācijas centra (turpmāk tekstā – TIC) darbiniekus, kā arī gidus, kuru darba lauks ir Liepāja, tajā skaitā, Karosta.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants