Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Latviešu valodas stundas kospekts ar komunikatīvo prasmju attīstību', 1.
  • Referāts 'Latviešu valodas stundas kospekts ar komunikatīvo prasmju attīstību', 2.
  • Referāts 'Latviešu valodas stundas kospekts ar komunikatīvo prasmju attīstību', 3.
  • Referāts 'Latviešu valodas stundas kospekts ar komunikatīvo prasmju attīstību', 4.
  • Referāts 'Latviešu valodas stundas kospekts ar komunikatīvo prasmju attīstību', 5.
  • Referāts 'Latviešu valodas stundas kospekts ar komunikatīvo prasmju attīstību', 6.
  • Referāts 'Latviešu valodas stundas kospekts ar komunikatīvo prasmju attīstību', 7.
  • Referāts 'Latviešu valodas stundas kospekts ar komunikatīvo prasmju attīstību', 8.
  • Referāts 'Latviešu valodas stundas kospekts ar komunikatīvo prasmju attīstību', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Iegūt zināšanas par darbības vārda laikiem.
Uzdevumi:
1.Gūt vispārīgās zināšanas par darbības vārda laikiem klausoties skolotāja informāciju.
2.Prast veidot dialogu savā starpā.
3.Prast tekstā atrast darbības vārdus.
4.Prast no dotiem vārdiem veidot teikumus un sacerēt nelielu tekstu.
Klase: 3. klase
Izmantojamie līdzekļi: grāmatas, burtnīcas, tāfele, krīts, pildspalvas.
Stundas tēma: Darbības vārds tagadnē.
Stundas gaita.
Stundas ievads.
Skolotāja ienāk klasē un sasveicinās. Skolēni jau sagatavojušies stundai.
Skolotāja: Labdien!
Skolēni ( korī): Labdien!
Skolotāja: Šodien stundā mēs sāksim apgūt jaunu un dzīvē nepieciešamo tēmu – „Darbības vārda laiki”. Jūs noteikti zināt, ka neizmantojot darbības vārda laikus mēs nevarētu neko pastāstīt, jo jebkurā stāstījumā lietojam visas laika formas. Šodienas stundā mēs aplūkosim kādās laika formās loka darbības vārdu un darbības vārda tagadnes formu. Sakiet, lūdzu, kādas laika formas jūs zināt?
Skolēni: Tagadne, pagātne un nākotne.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants