Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Konkurence un monitorings', 1.
  • Referāts 'Konkurence un monitorings', 2.
  • Referāts 'Konkurence un monitorings', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums apsteigs konkurentus tajā gadījumā, ja tas ir spējīgs pieņemt jaunu aktivitāšu pārvaldības ceļu, ja tas izmanto jaunas tehnoloģijas vai dažādus ražošanas līdzekļus. Līdz ar to ir nepieciešama laba uzņēmuma pārvaldīšanas sistēma, lai sasniegtu konkurences priekšrocību.
Konkurences priekšrocība tiek veidota tad, kad uzņēmums atklāj jaunu vai efektīvāku ceļu attiecīgajā nozarē, izmanto tādas inovācijas, kurus konkurenti neizmanto.
Zilā okeāna straķēdija - Kā izveidot tirgus telpu bez sāncensības un
padarīt konkurenci nebūtisku.

Autora komentārsAtvērt
Atlants