Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sociālās prasmes apguves metodika', 1.
  • Konspekts 'Sociālās prasmes apguves metodika', 2.
  • Konspekts 'Sociālās prasmes apguves metodika', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Sociālo prasmju „katram piedalīties” apguves vērtēšana.
• novērtēšana
Katru dienu skolotāja kopā ar bērniem „labo darbu kalendārā” atzīmē krustiņu, vai viņš ir piedalījies nodarbībā, vai piedalījies lomu spēlēs, vai vienkārši gulējis pēc dienas pastaigas uz paklāja, atpūtinot muguru. Tas arī jādara visiem bez izņēmuma, pat skolotājai. Vai mūzikas nodarbībā biji aktīvs un piedalījies, vai sēdēji un skatījies kā citi dzied un traucēji citus.
• Izvērtēšana
• Izvērtēšana notiek katru dienu noteiktā laikā. Skolotāja atzīmē krustiņu „labo darbu kalendārā” un jautā bērniem un auklītei, vai viņi piekrīt. Tad tiek aicināti pacelt rokas tie bērni, kuri uzskata, ka pelnījuši krustiņu. Tiek izjautāti visi bērni, arī tie kuri rokas nepaceļ, kādēļ viņi uzskata tieši tā. Ja skolotāja un bērna domas atšķiras, palīgā tiek saukti citi bērni, kuri ar balsojuma palīdzību izlemj kā rīkoties. Tie bērni, kuri nav šodien nopelnījuši krustiņu, tiek mudināti nākamajā dienā pacensties.
• Skolotāja vienmēr bērniem pastāsta, ja kādā nodarbībā pie citas skolotājas, kā piemēram, pie mūzikas skolotājas vai sporta skolotājas ir piedalījušies visi, un katrs atsevišķi, tad skolotāja paslavē bērnus, un mudina bērnus aplaudēt par saviem sasniegumiem.

Atlants