Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā stunda ar dabas zinību dominanti', 1.
  • Konspekts 'Integrētā stunda ar dabas zinību dominanti', 2.
  • Konspekts 'Integrētā stunda ar dabas zinību dominanti', 3.
  • Konspekts 'Integrētā stunda ar dabas zinību dominanti', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pakārtotie mācību priekšmeti: Sociālās zinības, Vizuālā māksla
Temats: Ainava
Mācību saturs:
Dabas zinības – Mācās atšķirt pilsētā (ciematā) dabas objektus un cilvēka radītus objektus. Mācās saskatīt pozitīvo un negatīvo pilsētas (ciemata) ainavā. Mācās attēlot tuvāko apkārtni zīmējumā. Mācās saudzīgi izturēties pret dabu.
Sociālās zinības –Sava viedokļa paušanas prasmes. Mācās saskatīt cēloņus un sekas, to ietekmi uz cilvēku. Mācās saskatīt savas pilsētas saimnieciskās dzīves darbību.
Vizuālā māksla – Ainavu attēli. Apspriež ainavu veidojošo objektu apjomu un reljefa īpatnības – augsts, apaļš, lēzens u.c. Uz pamatnes glezno ainavas fragmentu ar interesantu reljefu un virsmām (kalni, upes, ceļi u.c.).
Mērķis: Sekmēt izziņas spēju attīstību, pētot dažādas ainavas, to pārmaiņas cilvēku saimnieciskās darbības dēļ.
Uzdevumi: 1. Attīstīt prasmi atšķirt cilvēka veidoto ainavu no dabas ainavas, vērojot attēlus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants