Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 26.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 27.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 28.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 29.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 30.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 31.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 32.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 33.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 34.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 35.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 36.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 37.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 38.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 39.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 40.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 41.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 42.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 43.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 44.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Valsts ieņēmumu dienestā', 45.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VID VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Vēsture    4
1.2.  Darbības ilgtermiņa un īstermiņa mērķi un uzdevumi    6
2.  VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA, STRUKTŪRVIENĪBAS, TO DARBA UZDEVUMU UN FUNKCIJU SADALES PAMATPRINCIPI    8
3.  PERSONĀLA STRUKTŪRAS ANALĪZE    9
3.1.  Personāla atlases, darba novērtēšanas un darba samaksas raksturojums    10
3.2.  Personāla izglītošana    14
4.  NODOKĻU MAKSĀTĀJU KONSULTĒŠANA: KONSULTĀCIJAS, SEMINĀRI U.C. VEIDA PALĪDZĪBAS ANALĪZE    16
4.1  Konsultācijas    16
4.2.  Informēšana    18
4.3.  Izglītošana    19
5.  NODOKĻU MAKSĀTĀJU REĢISTRĀCIJAS KĀRTĪBA UN ANALĪZE    20
5.1.  Ar PVN apliekamo personu reģistrācija un izslēgšana no VID ar PVN apliekamo personu reģistra    20
5.2.  Sociālās apdrošināšanas iemaksu maksātāju reģistrācija    22
5.3.  Saimnieciskās darbības veicēju reģistrācija    22
6.  NODOKĻU MAKSĀTĀJU ANALĪZE SADALĪJUMĀ PA NODOKĻU VEIDIEM UN UZŅĒMĒJDARBĪBAS FORMĀM    24
7.  JURIDISKO PERSONU GADA PĀRSKATU UN NODOKĻU DEKLARĀCIJU PIEŅEMŠANA, DATU APSTRĀDE UN KVALITĀTES PĀRBAUDE. IESNIEGTO NODOKĻU DEKLARĀCIJU SALĪDZINOŠĀ ANALĪZE    25
8.  FIZISKO PERSONU NODOKĻU DEKLARĀCIJU PIEŅEMŠANA, PĀRBAUDE UN TO SALĪDZINOŠĀ ANALĪZE    27
9.  VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES ADMINISTRĒTO NODOKĻU UN NENODOKĻU IEŅĒMUMU UN TOS IETEKMĒJOŠO FAKTORU ANALĪZE PA NODOKĻU VEIDIEM UN BUDŽETIEM    29
10.  NODOKĻU MAKSĀJUMU PARĀDU UZSKAITE UN ANALĪZE SADALĪJUMĀ PA NODOKĻU VEIDIEM UN PARĀDU GRUPĀM    34
11.  NOKAVĒTO NODOKĻU MAKSĀJUMU PIEDZIŅAS DARBA ANALĪZE    36
12.  VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES NODOKĻU MAKSĀTĀJU RISKA KRITĒRIJU ANALĪZE    38
13.  VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES KONTROLES DARBA ANALĪZE (TEMATISKĀS PĀRBAUDES VAI NODOKĻU AUDITI)    40
14.  VID TERITORIĀLĀS IESTĀDES PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    44
  SECINĀJUMI    45
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    47
Darba fragmentsAizvērt

VID ir finanšu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbību un darba organizāciju reglamentē šādi normatīvie akti - "Darba likums", likums "Par Valsts ieņēmumu dienestu", "Valsts civildienesta likums", likums "Par nodokļiem un nodevām", "Par interešu konflikta novēršanu Valsts amatpersonu darbībā", "Darba aizsardzības likums", "VID ētikas kodekss", Ministru kabineta noteikumi, iekšējie darba kārtības noteikumi, u.c. normatīvie akti.
VID galvenais uzdevums ir iekasēt valsts nodokļus, nodevas un citus valsts noteiktos maksājumus noteiktā laikā un pilnā apjomā saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Tādējādi, veicot nodokļu maksātāju apkalpošanas, nodokļu parādu piedziņas un nodokļu kontroles funkcijas, tiek panākta sabiedrības uzticēšanās un brīvprātīga nodokļu saistību izpilde.
Lai nodrošinātu savlaicīgu nodokļu un citu valsts noteikto maksājumu budžetā aprēķināšanu, VID lielu uzmanību pievērš preventīvam darbam ar nodokļu maksātājiem, kas ietver gan nodokļu maksātāju informēšanu par VID iesniegtajās deklarācijās konstatētajām kļūdām vai neatbilstībām, gan konsultējot nodokļu maksātājus par normatīvo aktu normu pareizu piemērošanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants