Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Integrētā prakse sākumskolā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Latviešu valodas nodarbība- integrēts konspekts
Klase:2.
Temats: draudzība Enidas Blaitonas stāstā „Slavenais pīlēns Tims”
Dominante: latviešu valoda
Integrējamie priekšmeti: vizuālā māksla, matemātika
Mērķis: rosināt pārdomas par draudzības nozīmi.
Uzdevumi:
• rosināt pievērst uzmanību draudzībai kā vērtībai;
• attīstīt iztēli zīmējot pīlēna draugu un domājot tam vārdiņu;
• attīstīt prasmi izteikties un pamatot savas domas;
• pievērst uzmanību draudzības labajām un sliktajām īpašībām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants