PESTE analīze
1. Politiskie faktori
• Iepakojuma marka. Ir noteiktas regulas kurām ir jāseko veidojot un izvēloties iepakojuma etiķetes.
• Nodokļi
2. Ekonomiskie faktori
• Cenu kāpums (inflācija) precēm, kas liek patērētājiem rūpīgāk izvēlēties preci ko iegādāties
• Bezdarba līmenis, ja palielināsies bezdarbnieki, tad tas ietekmēs realizēto daudzumu
3. Sociālie faktori
• Tradīcijas, patērētāji vēlas iegādāties tādu pašu preci, kā kādu laiku atpakaļ
• Vērtības, patērētājs izvēlas alus zīmolu, kam uzticas un kam dod priekšroku
• Reliģiskie apsvērumi, patērētāji iespējams izvēlas, vai tieši pretēji neizvēlas iegādāties alu balstoties uz savu reliģisko piederību
…