• Ārpuscenas faktoru ietekme uz pieprasījumu vai piedāvājumu

     

    Eseja2 Ekonomika

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Ārpuscenas faktoru ietekme uz pieprasījumu vai piedāvājumu', 1.
  • Eseja 'Ārpuscenas faktoru ietekme uz pieprasījumu vai piedāvājumu', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Citu preču cenas. Ja “MRB” preces cena palielināsies, tad pieprasījums samazināsies un aizstājprecei palielināsies. Ja mūsu preces cena samazināsies, tad pieprasījums pieaugs.
Pieprasījumu ietekmē arī pircēju skaits, tuvojoties Ziemassvētkiem pieprasījums pieaugs, jo tas ir dāvanu laiks. Bieži dāvina šokolādes. Uz “MRB” pieprasījums īpaši var pieaugt Svētā Valentīna dienā, jo šokolāde ir sirds formā, kas viņu šajā dienā padara pieprasītāku.
Ir daudz ārpuscenu faktoru, kas var ietekmēt pieprasījumu, bet ir zināms, ka pieprasījums nekad nebūs stabils.

Autora komentārsAtvērt
Atlants