Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 1.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 2.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 3.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 4.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 5.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 6.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 7.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 8.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 9.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 10.
  • Prakses atskaite 'Informācijas sistēmu vide uzņēmumā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Savu praksi veicu Rīgas Domes Informācijas Tehnoloģiju Centrā, kurš atbild par visu darbību uzskaitīšanu un pārraudzīšanu, kas notiek Rīgas rajonā. Veicot kādu darījumu vai sociālu pakalpojumu ar Rīgas Domi visa informācija par lietotāju un viņa veikto darbību tiek nosūtīta uz ITC( Informācijas Tehnoloģijas Centru) kurā tiek uzglabāta un apstrādāta informācija par iedzīvotāju un viņa saistībām ar Rīgas Domi.
ITC misija ir pilnveidot un modernizēt IT Rīgas pašvaldībā, kā arī gādāt par tīkla savienojumiem Rīgā un Rīgas rajonā.
RD ITC piedāvā pakalpojumus Rīgas Domei un vietējai pašvaldībai kā, piemēram:
• Biroja tehnikas apkalpošana - Biroja tehnikas apkalpošana (profilaktiskā apkope, remonts) un piegāde (printeris, ploteris, kopētājs, skeneris, fakss, daudzfunkcionālā iekārta (all-in-one), telefons, mobilais telefons, projektors, ekrāns, dokumentu iznīcinātājs, diktofons, fotoaparāts, video aparatūra) u.c.
• E-pasts – Ļauj izmantot Rīgas Domes tiešo pastkastīti (Izmantojot MS Outlook programmu) un attālināto pieeju (pasts.riga.lv) Rīgas Domes darbiniekiem.
• Pasākumu tehniskais nodrošinājums RD telpās - Datortehnikas, biroja un specializētās tehnikas nodrošinājums RD struktūrvienību prezentāciju, sanāksmju laikā. IT speciālista klātbūtne sēžu laikā – konsultācijas, tehniskie risinājumi.
• Publiskā interneta piekļuve - Publisko interneta pieejas punktu (e-kiosks, WiFi) tehniskā uzturēšana.
Un citi pakalpojumi, iekš Rīgas Domes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants