Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Satiksmes drošība. Avārijas koeficienta metode', 1.
  • Paraugs 'Satiksmes drošība. Avārijas koeficienta metode', 2.
  • Paraugs 'Satiksmes drošība. Avārijas koeficienta metode', 3.
  • Paraugs 'Satiksmes drošība. Avārijas koeficienta metode', 4.
  • Paraugs 'Satiksmes drošība. Avārijas koeficienta metode', 5.
  • Paraugs 'Satiksmes drošība. Avārijas koeficienta metode', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Piedāvājumi satiksmes drošības uzlabošanai
Tā kā avārijas koeficients divos posmā tikai nedaudz pārsniedz pieļaujamo normu 20, tad nekādi īpaši satiksmes drošības pasākumi nav nepieciešami.
Tomēr būtu lietderīgi paredzēt papildus satiksmes drošības līdzekļus, piemēram uz sadalošās joslas paredzēt norobežojošas barjeras. Ar gājēju drošības barjerām atdalīt arī tuvu novietoto gājēju ietvi. Uz norobežojošajiem elementiem ieteicams uzstādīt gaismu atstarojošos elementus.
Horizontālo apzīmējumu uzklāšana arī ievērojami varētu uzlabot satiksmes drošības līmeni, it sevišķi diennakts tumšajā laikā – tāpēc parastās krāsas vietā ieteicams izvēlēties termoplastu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants