Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 1.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 2.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 3.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 4.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 5.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 6.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 7.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 8.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 9.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 10.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 11.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 12.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 13.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 14.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 15.
  • Referāts 'Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Tiesības uz mājokli    4
1.  Mājokļa būvē un iekārtojumā izmantoto materiālu un konstrukciju piemērotība cilvēkam labvēlīga mājokļa videi    6
2.  Emocionālā noskaņa telpā    8
2.1.1.  Apgaismojums    9
2.1.2.  Krāsas telpā    9
2.2.  Mēbeļu un citu vides elementu izvietojums    10
3.  Pirkumu izvēle. Videi draudzīgi pirkumi    11
3.1.  Mazgāšanas līdzekļi    13
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

Apgūstot tēmu „Mājoklis” mācību priekšmetā „Mājturība un tehnoloģijas” 9.klases skolēni bez tēmām „Drošība”, „Rīcība nelaimes gadījumos”, „Mājokļa inženiertehniskais nodrošinājums” apgūst arī tēmu „Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide”.
Zināšanas, kas tiek sniegtas skolēniem apgūstot šīs tēmas, ir tendētas uz šādu vispārējās izglītības standartā paredzētu sasniedzamo rezultātu:
* skolēni raksturo un novērtē cilvēka veselībai labvēlīgu mājokļa vidi – trokšņi, mitrums, siltums;
* analizē mājokļa inţeniertehnisko nodrošinājumu.
* zina, kā plānot, organizēt, vadīt mājas uzkopšanas, labiekārtošanas un remonta darbus;
* zina materiālu ekonomiskas, ekoloģiskas un piemērotas lietošanas kritērijus;
*izvēlas un vērtē mājokļa uzturēšanai izmantojamos materiālus.
Savu referātu „Cilvēkam labvēlīga mājokļa vide” rakstu kā 9.klases skolēnam noderīgu informācijas apkopojumu, ņemot vērā ANO Starptautiskā pakta par ekonomiskajām, sociālajām un kultūras tiesībām 11. pantu, kurā Starptautiskajos cilvēktiesību dokumentos ir noteikts cilvēka tiesību uz mājokli minimālais standarts, kas valstij ir jānodrošina tai pieejamo resursu ietvaros.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants