Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Darbinieku novērtēšana. Intervijas metode', 1.
  • Konspekts 'Darbinieku novērtēšana. Intervijas metode', 2.
  • Konspekts 'Darbinieku novērtēšana. Intervijas metode', 3.
  • Konspekts 'Darbinieku novērtēšana. Intervijas metode', 4.
  • Konspekts 'Darbinieku novērtēšana. Intervijas metode', 5.
  • Konspekts 'Darbinieku novērtēšana. Intervijas metode', 6.
  • Konspekts 'Darbinieku novērtēšana. Intervijas metode', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Lai novērtētu divus darbiniekus – pārdošanas menedžeri un sekretāri nelielā tirdzniecības uzņēmumā, es izmantoju intervijas metodi. Tā kā abi šie amati paredz ciešu saskarsmi un komunikāciju ar cilvēkiem, no intervijas rezultātiem es iegūšu informāciju par pretendenta komunikācijas spējām un komunicēšanas stilu, novērtējot arī to, vai apkārtējiem ir patīkami atrasties un komunicēt darbinieka sabiedrībā.
Intervija sastāv no 10 jautājumiem, kur katram jautājumam ir dotas no 2-3 atbilžu varianti.

1. Ja Jums ir paredzēta kāda tikšanās, vai tās gaidīšana traucē Jums veikt ierastos darbus?
a. Ļoti traucē - neko nevaru darīt līdz tikšanās brīdim
b. Daļēji traucē - varu darīt tikai darbus, kas neprasa lielu koncentrēšanos
c. Netraucē nemaz - aru darīt jebkuru darbu
2. Vai lūgums par publisko uzstāšanos sakarā ar kādu projekta realizāciju Jums rada neērtības?
a. Jā, man ir grūtības publiski izteikt savas domas
b. Dažreiz, atkarībā no auditorijas un projekta
c. Nē

Autora komentārsAtvērt
Atlants