Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 1.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 2.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 3.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 4.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 5.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 6.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 7.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 8.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 9.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 10.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 11.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 12.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 13.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 14.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 15.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 16.
  • Konspekts 'Organizācijas mērķu svarīgums', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Organizatoriskie mērķi rodas
Tipiska biznesa firma sāk ar uzņēmēju, kam ir pārdomāts produkts. Viņa vai tās mērķim vajag sākotnēji būs ražošanas ienākums ienākumus. Kā bizness top sekmīgs, uzņēmējs pieliek vairāk produkta līnijas, algo darbiniekus palielinātos biznesa pieprasījumu, iesaista cilvēku investorus, lai paplašinātu savu darbību, un algo menedžerus, kas kārto uzņēmuma darbību. Kā vairāk cilvēki tiek iesaistīti uzņēmuma darbībās, uzņēmējs ir pašlaik atbildīgs par tikšanos ar investoru, menedžeru, un darbinieku vajadzības bez tam pie viņa vai tās vajadzība, trapec ka no darbības ienākumiem. Investori (vai akcionāri) pieprasījuma gadatirgus ienākumi pie investēšanas, menedžeri meklē profesionālu izaugsmi, un darbinieki meklē taisnīgas algas un darba apmierināšanu.
Kā firma turpina pieaugt un būt sekmīgai, top nozīmīga spēku sabiedrībā - ir dažas neveiksmes ekonomiskas, sociālas, un politisks. Kā vairāk cilvēki bez viņa personīgajiem menedžeriem, darbiniekiem, un īpašnieki iedarbojas uz firmas darbību, tie pārāk pieprasa, ka firma būt atbildīgam par labklājību. Spēcīgie piegādātāji pieprasa, ka firma gūst uzticamus pircējus, valdības pieprasa, lai laicīgi nomaksātu nodokļus, un kopīgo sabiedrisko pieprasījumu viņa daļa, ka firma būt sociāli atbildīga. Firmu galvenais mērķis - gūt ienākumus - ir piesaistīti vairāki darbinieki, menedžeri, investori (akcionāri), klienti, piegādātāji, valdība, apvienība rodas, un kopīgā publika, kas ir zināmi kā ieinteresētās puses vai vēlētāji, noteica kā jebkurš grupa vai individuāls ar noteiktu interesi vai daļu pie organizācijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants