Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas no 17. līdz 21.gadsimtam', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas no 17. līdz 21.gadsimtam', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas no 17. līdz 21.gadsimtam', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas no 17. līdz 21.gadsimtam', 4.
  • Konspekts 'Pedagoģiskās idejas no 17. līdz 21.gadsimtam', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Audzināšana
Pedagogs izmanto daudzveidīgas mācību metodes, kas aktīvi iesaista bērnus zināšanu, prasmju un attieksmju apguvē.
1. Pedagogs izmanto daudzveidīgas aktīvās mācīšanās metodes, kas atbilstoši veseluma pieejai iesaista visas bērna attīstības jomas.
2. Pedagogs piedāvā aktivitātes, kas veicina pētniecību, eksperimentēšanu, neatkarīgu izzināšanu un radošumu.
3. Pedagogs izmanto metodes, kas sekmē augstākās domāšanas prasmes un problēmu risināšanu.
4. Pedagogs atzīst, novērtē un rada daudzveidīgas neformālās mācīšanās iespējas ārpus tiešajam mācību procesam noteiktā laikā.
5. Pedagogs dara bērnam zināmus mācīšanās mērķus un mudina bērnus pārdomāt savu mācīšanās procesu un sasniegtos rezultātus.
6. Pedagogs iedrošina bērnus izmantot pieejamās, attīstības līmenim atbilstošās tehnoloģijas mācīšanās nolūkiem un attīstīt prasmes, kas nepieciešamas aktīvai līdzdalībai informācijas sabiedrī

Mācīšana
Ļoti svarīgi ir ne tikai iemācīt bērniem un jauniešiem ko jaunu, bet arī palīdzēt audzēknim attīstīt garīgās un praktiskās prasmes, veicināt radošo darbību un zināšanas kultūras sabiedrībā. Inženierzinātņu tehnoloģijās radīja priekšnoteikumus mācībām jaunā pedagoģiskajā kultūrā. …

Atlants