Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns restorānam SIA "Variety of Food"', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPSAVILKUMS    3
1.  UZŅĒMUMA VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Misija un mērķi    4
1.3.  Uzņēmuma plāni    5
2.  PAKALPOJUMA APRAKSTS    6
2.1.  Piedāvājuma sortiments    6
2.2.  Piedāvāto pakalpojumu cenas    6
3.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS    7
4.  TIRGUS ANALĪZE    8
4.1.  Mērķa tirgus un tirgus daļa    8
4.2.  Konkurenti    8
4.3.  Tirgus stratēģija    9
4.4.  SVID analīze    9
5.  FINANŠU APRĒĶINI    10
5.1.  Izdevumu aprēķini pirmajam darbības gadam    10
5.2.  Ienākumu aprēķini pirmajam darbības gadam    13
5.3.  Naudas plūsma    14
6.  MĀRKETINGA ANALĪZE    15
6.1.  Uzņēmuma cenu politika    15
6.2.  Pakalpojuma veicināšanas pasākumi    15
  SECINĀJUMI    16
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    17
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Tika izstrādāts Biznesa plāns restorānam Vecrīgā.
2. Uzņēmuma darbības uzsākšanai nepieciešams kredīts EUR 70 000,00 apmērā uz 5 gadiem.
3. Restorāna telpas ar kopējo platību 220m2 tiks īrētas.
4. Sagatavošanās darbi aizņems 4 mēnešus.
5. Restorāna misija ir apmierināt jebkura cilvēka vajadzības, izvēloties ēdienu no mūsu piedāvātās ēdienkartes un izbaudīt brīvdienu vakarus patīkamā gaisotnē.
6. Restorāna mērķis ir 5 - 10 gadu laikā iegūt pieredzi un attīstību tādā līmenī, lai varētu uzsākt veidot „restorānu ķēdi”.
7. Uzņēmuma plāns – iegūt pieredzi, klientus un pēc gada paplašināt telpas.
8. Pēc pieciem gadiem atvērt vēl vienu restorānu kādā no Latvijas pilsētām.
9. Ikdienas piedāvājuma ēdienkartē būs 4 tautu ēdieni – latviešu, uzbeku, krievu un japāņu.
10. Cenas paredzētas klientiem ar vidējiem ienākumiem.
11. Pirmā darba gadā uzņēmumā būs nodarbināti 11 darbinieki.
12. Galvenie konkurenti - Gan Bei, Čilli Pica, Vairāk saules.
13. Gada izdevumi algām, administratīvie izdevumi, iekārtu un inventāra iegādei, remonta darbiem un reklāmai sastāda EUR 469 670,89.

Autora komentārsAtvērt
Atlants