Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 16.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 17.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 18.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 19.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 20.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 21.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 22.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 23.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 24.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 25.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 26.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 27.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 28.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 29.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 30.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 31.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 32.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 33.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 34.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 35.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 36.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 37.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 38.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 39.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 40.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 41.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 42.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 43.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 44.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 45.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 46.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 47.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 48.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 49.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 50.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 51.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 52.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 53.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 54.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 55.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 56.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 57.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 58.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 59.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 60.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 61.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 62.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 63.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 64.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 65.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 66.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 67.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 68.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 69.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 70.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 71.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 72.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 73.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 74.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 75.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 76.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 77.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 78.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 79.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 80.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 81.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 82.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 83.
Darba fragmentsAizvērt

2 Uzdevums - Mācību un/vai audzināšanas stundas ievaddaļa: Apraksti piecu (5) vadīto stundu sākuma fragmentus, atzīmē, kuri no šiem piedāvātajiem aspektiem tajos ir iekļauti:
1. uzmundrinoša un iedrošinoša saruna, pārdomāts valodas lietojums;
2. tēma sasaistīta ar bērnu pieredzi, ar to, ko jau bērni zina;
3. skolēnu ieintriģēšana, ieinteresēšana, izmantojot joku, anekdoti, atgadījumu vai smieklīgu notikumu, kas tieši saistīts un attiecas tikai uz konkrēto tēmu;
4. izvairīšanās no tiešas iepazīstināšanas ar informāciju, iespēja bērniem pašiem to atklāt un izsecināt, piem., izmantojot mīklas, aptauju, diskusiju, zīmējumus, simbolus, video u.c.;
5. stundas mērķa izskaidrošana (ko bērni iemācīsies šajā stundā), vizuāla attēlošana (uzrakstīts, lai visi redz) un nodrošināšana, lai bērni saprot, kāpēc tas ir svarīgi;
6. uzdevumu, lai skolēni noticētu saviem spēkiem, radītu drošu un brīvu gaisotni, veidošana un piedāvāšana;
7. visu skolēnu vienlīdzīga iesaistīšana.

3 Uzdevums - mācību un audzināšanas vides izvērtējums:
• raksturo, kāda ir attīstību veicinoša mācību un audzināšanas vide
Manuprāt, attīstību veicinoša vide ir tāda, kur skolēnam ir ne tikai viss nepieciešamais mācību procesam, bet arī tāda vide, kur viņš jūtas novērtēts, kur netiek apspiestas viņa domas. Skolēnam ir jājūt no skolotāju puses labvēlīga attieksme pret viņu un ka šī attieksme ir pret visiem vienlīdzīga. Skolēniem nevajadzētu sajusties atstumtiem, tāpat nav vēlams ārkārtīgi kādu izcelt, jo tad citi var sajusties mazāk nozīmīgi.

• atzīmē, kurus no stundas ievaddaļas piedāvātajiem aspektiem (uzdevums nr.2) visbiežāk novēroji citu vadītajās stundās

Visbiežāk stundās novēroju, ka skolotāji dod konkrētus paskaidrojumus par stundas tēmu, stundas mērķiem un vēl aspekts, ka stundās visi bērni ir vienlīdzīgi iesaistīti. Mazāk bija novērojami smieklīgu atgadījumu vai joku stāstīšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants