Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 1.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 2.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 3.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 4.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 5.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 6.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 7.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 8.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 9.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 10.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 11.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 12.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 13.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 14.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 15.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 16.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 17.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 18.
  • Referāts 'Mazumtirdzniecības organizācija Latvijas tirgū', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads.    3
1.  Mazumtirdzniecības jēdziens, funkcijas un veidi.    4
2.  Mazumtirdzniecībā visplašāk sastopamie uzņēmumu veidi.    5
3.  Mazumtirdzniecības organizēšanas kārtība.    6
4.  Mazumtirdzniecības apgrozījuma struktūra.    7
5.  Apkalpojošais personāls pašapkalpošanās veikalā.    9
6.  Veikala iekārtojuma elementi.    10
7.  Nodarbinātība mazumtirdzniecības nozarē.    10
8.  Mazie un vidējie uzņēmumi mazumtirdzniecībā.    11
9.  Nozares attīstību veicinošie, kavējošie faktori.    11
10.  Pirmsvētku iepirkšanās.    13
11.  Preču izvietojums tirdzniecības zālē.    14
11.1.  Sortimenta plānošana.    14
11.2.  Nodaļu izvietojums.    14
11.3.  Spontāns vai plānots pirkums.    15
11.4.  Informatīvās izkārtnes.    16
12.  Tirdzniecības centri un veikalu perspektīvas.    16
  Secinājumi.    18
  Literatūra.    19
Darba fragmentsAizvērt

Šis darbs palīdzes jums vairāk uzzināt par vienu no tautsaimniecības nozarēm – mazumtirdzniecību. Mazumtirdzniecība tieši nodrošina iedzīvotājus ar dažāda preču (pārtikas un nepārtikas) sortimentu. Tātad var secināt, ka mazumtirdzniecībai ir liela loma cilvēku ikdienā. Uzskatāms, ka mazumtirdzniecībai ir bagāta pastāvēšanas vēsture, jo tās aizsākumi ir meklējami sen senos laikos, sākoties savstarpējām tirdzniecības attiecībām. Mazumtirdzniecības forma bija daudz vienkāršāka, jo līdzīgi uzņēmumi kā mūsdienās nepastāvēja. Preces tika piedāvātas nelielos daudzumos. Galvenokārt, tās bija pārtikas preces, darba rīki utt. Par senlaiku tirgus attiecību pastāvēšanu liecina monētas vai citas vērtības, kuras atrastas arheoloģiskos izrakumos dažādās pasaules malās. Šeit tiks minēti kā mazumtirdzniecības attīstības kavējošie, tā arī veicinošie faktori. …

Atlants