Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 1.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 2.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 3.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 4.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 5.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 6.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 7.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 8.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 9.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 10.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 11.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 12.
  • Konspekts 'Ietekmīgākie, kvalitatīvākie un mīlētākie zīmoli Latvijā 2010.gadā', 13.
Darba fragmentsAizvērt

„Latvijas ekonomikā salīdzinoši īsā laika posmā ir notikušas lielas pārmaiņas - gan vietējā, gan ārējo tirgus faktoru ietekmē tirgū daudziem uzņēmumiem bijuši nozīmīgi zaudējumi un apgrozījuma kritums. Tādēļ ir liels prieks šeit redzēt tos ražotāju pārstāvjus, kuri ir gan veiksmīgi pārvarējuši grūtības, gan spējuši gūt Latvijas iedzīvotāju cieņu un uzticēšanos - kā mīlētākie zīmoli. Lai izdodas to pašu panākt arī citās valstīs! Tas būs nozīmīgs sasniegums un devums arī Latvijas ekonomikai un visi kopā mēs varam ievērojami paaugstināt Latvijas konkurētspēju globālajā tirgū”: atzīst „Severstaļlat” pārstāvis D. Žuravļovs.

1. a/s „Laima”
Viens no augstākajiem sasniegumiem tā pastāvēšanas 140 gadu garumā ir uzņēmuma ieņemtā pirmā vieta pārtikas preču kategorijā un 3.vieta – 2010.gadā ietekmīgāko zīmolu topā. „Laima” ir spējusi noturēt kvalitātes priekšstatu un gūt sabiedrības uzticību. „Laimas” zīmola izveide sākusies ar saldumu nozares pamatlicēju Latvijā - vācieti Teodoru Rigertu. Pagājuši daudzi gadi, kamēr uzņēmuma nosaukums kļuvis par „Laima”, bet oficiāli ir apstiprināts, ka zīmola radīšanas gads ir 1870. Zīmols laika gaitā ir tikai nedaudz izmainījies, bet vārda slīpraksts un fonts ir saglabājies. Lūk, ir redzami daži piemēri, kā laika gaitā ir attīstījies logo.1

Autora komentārsAtvērt
Atlants