Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 1.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 2.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 3.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 4.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 5.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 6.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 7.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 8.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 9.
  • Prezentācija 'Brenda "Persil" lietošanas biežums un lietotāju lojalitāte', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Persil ir viens no vislietotākajiem detergentu brendiem;
Nopietnākie konkurenti ir Tide, Ariel un Bonux;
Salīdzinot pulvera kvalitātes novērtējumu un lietošanas biežumu, var secināt, ka patērētāji visbiežāk lieto kvalitatīvu preci;
Lojālie klienti sastāda 20% no kopējās patērētāju masas, kas ir ļoti labs rezultāts;
62% lojālo klientu lieto Persil mazāk par gadu un tikai 1% vairāk par pieciem gadiem, kas liecina par to, ka konkurentu mārketinga stratēģija un reklāmas pasākumi diezgan spēcīgi ietekmē patērētāju izvēli.

Autora komentārsAtvērt
Atlants