Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 1.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 2.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 3.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 4.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 5.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 6.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 7.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 8.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 9.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 10.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 11.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 12.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 13.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 14.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 15.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 16.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 17.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 18.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 19.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 20.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 21.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 22.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 23.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 24.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 25.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 26.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 27.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 28.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 29.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 30.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 31.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 32.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 33.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 34.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 35.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 36.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 37.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 38.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 39.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 40.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 41.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 42.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 43.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 44.
  • Referāts 'Meditatīvā mūzika 9.klases mācību saturā', 45.
Darba fragmentsAizvērt

3.2.Novērojumi un secinājumi
Pirmos meditācijas slaidšovus veidoju pirms sāku eksperimentu ar skolēniem, tāpēc paredzēt rezultātu un skolēnu reakciju nebija iespējams. Vadījos pēc savas pedagoģiskās pieredzes, savu dēlu komentāriem un savām izjūtām. Mūziku piemeklēju vadoties pēc savas muzikālās gaumes, kā arī balstoties uz skolēnu anketām par to, kāda mūzika viņus relaksē. Pirms anketēju skolēnus, biju pārliecināta, ka pārsvarā viņi klausās smago roku, metālu, hip-hopu un repu, taču izrādījās, ka kļūdos! No aptaujātajiem 33 skolēniem 92% relaksējas lēnas, liriskas mūzikas pavadījumā, jo tā palīdzot atbrīvoties no stresa, sakārtot domas un radīt sajūtu, kuras laikā ne par ko nav jādomā. Atlikušie 7% konkrētu mūziku neminēja, jo izvēle esot atkarīga no noskaņojuma: var būt gan liriska mūzika, gan arī metāls.
Veidojot pārējos stundu modeļus, balstījos uz skolēnu veiktajiem darbiem un uzmanības noturību stundu laikā. Pēc katras stundas vienmēr pajautāju, vai slaidšovu bija viegli uztvert, vai nepieciešams kaut ko mainīt. Jāsaka, ka nekādas kritikas nesaņēmu, kaut gan mūsu skolā skolēni ir drosmīgi un nebaidās pateikt skolotājam, ka viņš ir kļūdījies vai rīkojies nepareizi.
Strādāt ar pusaudžiem ir vienkāršāk, nekā eksperimentēt ar pieaugušajiem, jo daudz grūtāk panākt empīrisko saikni, tādēļ, ka neredzamās sienas, aiz kurām var paslēpties, ir daudz stabilākas un necaurlaidīgākas. Savukārt, pusaudži daudz vienkāršāk uztver manu viedokli, atklātāk reaģē uz emocionālo kairinājumu, patiesāk izrāda savas pozitīvās vai arī negatīvās emocijas, kā arī sienas, aiz kurām viņi slēpjas, ir caurspīdīgas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants