Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 1.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 2.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 3.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 4.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 5.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 6.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 7.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 8.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 9.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 10.
  • Referāts 'Publicitātes pētījums. Mediju plāns', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  NOTIKUMU PUBLICITĀTE    4
2.  MEDIJU ANALĪZE    5
  MEDIJU PLĀNS    7
  SECINĀJUMI    8
  LITERATŪRAS AVOTI    11
Darba fragmentsAizvērt

Medijiem vislabāk būtu jāveic šādas mediju attiecību metodes: jāveido preses konferences, faktu lapa, fona informācija, jāpublicē preses ziņojumi, video relīzes, fotogrāfijas, raksts- komentārs, intervijas, žurnālistu vizītes un tikšanās.
Šāda veida notikumiem ir ļoti svarīga loma medijiem, jo tā tie iegūst popularitāti un līdz ar to arī lielākus ienākumus. Ja arī informācija ir negatīva tomēr tā ir reklāma. Un medijiem jāspēj sniegt kvalitatīvs iespaids mediju ziņu lietotājiem, lai tos uzrunātu arī turpmāk.
Vēlamie rezultāti:
1. Mairim Briedim nodrošināt jaunu preses sekretāru kurš spētu komunicēt ar medijiem un celtu viņa slavu pasaulē;
2. Mediju darbības piesaista to lietotājus un Maira Brieža un GrandSlam titula izcīņa ir latviešu skatīts, apmeklēts, kā arī apspriests pasākums;
3. Mediji piesaista uzmanību Mairim Briedim jau pirms cīņām un popularizē šo sporta veidu;

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants