Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāma televīzijā', 1.
  • Konspekts 'Reklāma televīzijā', 2.
  • Konspekts 'Reklāma televīzijā', 3.
  • Konspekts 'Reklāma televīzijā', 4.
  • Konspekts 'Reklāma televīzijā', 5.
  • Konspekts 'Reklāma televīzijā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Kā jau mēs redzam pēc rezultātiem, reklāmas ļoti iespaido cilvēkus. Reklāmas mērķis ir attēlot savu pakalpojumu, piedāvājumu labā gaismā, taču nereti tiek panākts pretējais. Šķiet visai šokējoši, ka no aptaujātiem respondentiem, 81% ir izjutuši nepatiku un aizkaitinājumu, tas šķiet vispār nepieņemami, jo mums ir tiesības uz likumu ievērošanu, tas ir jādara pašiem un arī pārējiem. Interesanti, ka ir cilvēki, kas 18min garu reklāmas pauzi, uzskata par normālu, un cilvēki, kas uzskata, ka nekāda veida likumi netiek pārkāpti, jo ir pieraduši pie visa šī haosa. Ir cilvēki, kurus tas neiespaido, bet arī tādi, kuri pat seko līdz:
- Protams, ka pārkāpj, reklāmas ir daudz un garas. Manuprāt, reklāmas pauzes ir stipri par garu. Turklāt daži kanāli reklāmas atskaņo skaļāk nekā, piemēram, filmas
- LV kliedzošākie pārkāpumu piemēri - Tele2 meteorīts, Okarte un Zelta zivtiņa nomelnošanas kampaņa, un Amigo un Bites kampaņa (Amigo salīdzināja savus tarifus ar Bites tarifiem)
- Ko mūsu sabiedrība prasa (saprot, grib redzēt) tas arī viņai tiek piedāvāts.
Interesantas atbildes :
- Pārkāpj, bet tā tam arī ir jābūt.
- Uzskatu ,ka nepārkāpj ,ja nu vienīgi to, ka tās mēdz būt ļoti apnicīgas!
- Pēc likuma nezinu, bet man liekas, ka ir dzirdēts, kaut kas, ka nedrīkst pārsniegts 30min.

Autora komentārsAtvērt
Atlants