Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 1.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 2.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 3.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 4.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 5.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 6.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 7.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 8.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 9.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 10.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 11.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 12.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 13.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 14.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 15.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 16.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 17.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 18.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 19.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 20.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 21.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 22.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 23.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 24.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 25.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 26.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 27.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 28.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 29.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 30.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 31.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 32.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 33.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 34.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 35.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 36.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 37.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 38.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 39.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 40.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 41.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 42.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 43.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 44.
  • Referāts 'SIA "x" uzņēmuma mārketinga komunikācijas un to pilnveides iespējas', 45.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    1
  ANNOTATION    2
  АНHОТАЦЫЯ    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
1.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU TEORĒTISKAIS RAKSTUROJUMS    7
1.1.  REKLĀMA    9
1.2.  PRODUKTU REALIZĀCIJAS VEICINĀŠANA    16
1.3.  SABIEDRISKĀ SASKARE    17
1.4.  PERSONISKĀ APKALPOŠANA    19
2.  UZŅĒMUMĒJDARBĪBAS VIDES ANALĪZE    21
2.1.  IEKŠĒJĀS VIDES IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    21
2.2.  ĀRĒJĀS VIDES IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    24
3.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU IZVĒRTĒJUMS    34
3.1.  ANKETĒŠANA    36
3.2.  SVID ANALĪZE    41
4.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PILNVEIDES IESPĒJAS    43
  SECINĀJUMI    45
  PRIEKŠLIKUMI    46
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    47
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu uzņēmumā nepieciešams izmantot mārketinga komunikācijas, lai noturētu konkurētspējīgu uzņēmumu. Mārketinga komunikācijas ir līdzeklis, kas nodrošina produktu (brendu, preču zīmju) un pašas organizācijas prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Mārketinga komunikācijas ir vadības process, ar kura palīdzību kompānija veido dialogu ar savām mērķa auditorijām.
Autors izvēlējās šo tēmu tāpēc, ka Latvija ir iestājusies Eiropas Savienībā un mārketinga komunikāciju izmantošana ir kļuvusi aktuālāka kā agrāk, jo palielinās konkurence un līdz ar to – cīņa par patērētāju. Kā mēs zinām, ka ar laiku patērētājs kļūst gudrāks, izvēlīgāks, prasīgāks līdz ar to vēlas iegūt plašāku informāciju par jau esošiem tirgū un jauniem produktiem un pakalpojumiem.
Uzņēmumā “x”, kas nodarbojas ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumiem, mārketings ir darbības tirgū, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuru mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu - pakalpojumu, to izplatot, virzot tirgū un nosakot cenu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants