Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kā iepriecināt saslimušu draugu', 1.
  • Konspekts 'Kā iepriecināt saslimušu draugu', 2.
  • Konspekts 'Kā iepriecināt saslimušu draugu', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Stundas gaita:
Ievaddaļa: Veido domu zirneklīti „Kā iepriecināt saslimušu draugu”, skolēni izsaka savu viedokli, tas tiek apkopots.
Galvenā daļa: Kā stāstā zēns iepriecināja savu draugu? Lasa stāstu „Mandeļkūka” no Mg.(68-69). Pēc stāsta izlasīšanas skolēni atbild uz uzdoto pirmslasīšanas jautājumu. Kāpēc, tavuprāt, stāstam ir tāds virsraksts? Savas domas un pamatojumu ieraksta Db. 1., 2.uzd., kurā pamato savu viedokli par virsrakstu, izanalizējot to. Skolēni atbild uz jautājumiem par tikko lasīto: Kādi ir stāsta galvenie varoņi? Kādas ir saslimušā zēna pārdomas par slimošanas laiku? Ko par to domā Māris?
Skolotāja izvēl 3(teicējs, Māris, Āris) lasītājus, kuri lasa tikai to fragmentu, kurā sarunājas zēni. Pirms lasīšanas/klausīšanās uzdod jautājumu. Kādas galda spēles prot zēni? Kad pēc fragmenta noklausīšanās atbild uz doto jautājumu, skolotāja vaicā: Vai tu esi spēlējies ar vārdiem, kā? Skolēni izsaka savu viedokli.

Autora komentārsAtvērt
Atlants