Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kā efektīvi stimulēt rūpniecības precu un pakalpojumu realizāciju', 1.
  • Konspekts 'Kā efektīvi stimulēt rūpniecības precu un pakalpojumu realizāciju', 2.
  • Konspekts 'Kā efektīvi stimulēt rūpniecības precu un pakalpojumu realizāciju', 3.
  • Konspekts 'Kā efektīvi stimulēt rūpniecības precu un pakalpojumu realizāciju', 4.
  • Konspekts 'Kā efektīvi stimulēt rūpniecības precu un pakalpojumu realizāciju', 5.
Darba fragmentsAizvērt

“Public relation” rūpniecībā un tehnikā aptver plašu darbības lauku – no vienkārša paziņojuma informatīvas vēstules veidā līdz speciālam jaunās preces katalogam, no visdažādākajiem materiāliem, kas ilustrē tieši Jūsu preces pārākumu līdzīgu vidū līdz sarežģītam tematiskam rakstam par mūsdienu zinātnes un tehnikas attīstību.
Jēdzienu “public relation “ daudzi uztver visai šaurā nozīmē, ar to saprotot tikai pozitīvas reputācijas radīšanu atsevišķam cilvēkam vai firmai. Bet patiesībā viena no “public relation” pamatfunkcijām, par kuru cilvēki maz zina, ir : stimulēt tirgū rūpniecības preču un tehnoloģiju noietu. Tā ir iepriekš ieplānota publikācija lietišķajā un komercpresē. Vārds “ieplānota” skaidri norāda uz rīcību, kura jāparedz savlaicīgi, kura jāpēta, kuras īstenošana nepieciešama profesionāla pieredze un māka..
“Public relation” materiālus par rūpniecības un tehniskās nomenklatūras precēm dažkārt nosūta arī žurnāliem un laikrakstiem, kas paredzēti masu lasītājiem ar mērķi radīt firmai attiecīgā valsts reģionā labu reputāciju. Prakse liecina, ka visefektīvāk šos materiālus nopublicēt izdevumos, kurus lasa darījumu cilvēki. Jo tieši šie cilvēki būs tie, kuriem nāksies pieņemt lēmumu – iegādāties Jūsu preci vai pakalpojumu jeb ne.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants