Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings lauku tūrismā Latvijā', 1.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings lauku tūrismā Latvijā', 2.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings lauku tūrismā Latvijā', 3.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings lauku tūrismā Latvijā', 4.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings lauku tūrismā Latvijā', 5.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings lauku tūrismā Latvijā', 6.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings lauku tūrismā Latvijā', 7.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings lauku tūrismā Latvijā', 8.
  • Eseja 'Inovācijas un pakalpojumu mārketings lauku tūrismā Latvijā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Kopumā viens no priekšnoteikumiem jaunu un inovatīvu produktu attīstībai tūrisma nozarē ir labvēlīgas komercdarbības veicināšana ar taisnīgu nodokļu politiku, valsts finansējumu un pārdomātu ES Struktūrfondu līdzekļu apguvi (Pāvule, 2008, 26).
Pēc autores domām tūrisma uzņēmējdarbības attīstība ir iespējama balstoties tikai uz jaunu ideju pamata, preču un pakalpojumu uzlabošanas un sortimenta paplašināšanas. Tūrismā katru dienu ievieš dažādu veidu jauninājumus, kā zinātniski tehniska attīstības procesa, tā arī cilvēka intelektuālas attīstības iespaidā.
Tiek secināts, ka tūrisms ir nozīmīgs arī vietējo iedzīvotāju labklājības līmeņa veicinātājs, kas samazina bezdarbu, izglīto vietējos apkārtnes labiekārtošanā, optimāli izmanto vietējos resursus un palielina pašvaldības budžetu. Tūrismam ir arī liela nozīme ekonomikas stabilizēšanā, attīstībā, tāpēc arī inovāciju nozīmīgums, devums šajā nozarē ir būtisks, kas notur pieprasījuma apjomu.
Lai arī uzņēmēji tiek maz atbalstīti no valsts un pašvaldības pusēm, kur finansiālais atbalsts inovācijām samazinājies, tomēr viņi ne tikai spējīgi sekmēt sava uzņēmuma darbību, bet arī celt reģiona inovatīvo darbību. Latvijas tūrisma vide nav raksturojam kā sevišķi inovatīva, tomēr ir piemēri sekmīgiem inovatīviem piedāvājumiem un produktiem, ko piedāvā uzņēmēji. Inovatīvas idejas var būt dažādas – tās var būt inovatīvas reģionālā vai valsts mērogā, tās var konkurēt starp vairākiem reģiona, pagasta uzņēmējiem vai piedāvājumiem vai tikai starp pāris uzņēmējiem, pakalpojuma sniedzējiem, produkta ražotājiem.
Pakalpojumu sniedzējiem ļoti svarīgi ir rast pareizo pieeju inovatīvā pakalpojuma radīšanā, tā reklamēšanā, cenas noteikšanā un citu svarīgu faktoru veikšanā, mērķa klientu piesaistē. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants