Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 1.
  • Eseja 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 2.
  • Eseja 'Sociālie mediji - instruments uzņēmējdarbības veicināšanai', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmēji meklē arvien jaunus veidus kā gūt lielāku peļnu. Tas ir iespējams samazinot izdevumus, bet kā? Sava uzņēmuma, piemēram, facebook lapas izveide nemaksā neko. Principā tā ir kā reklāmas izvietošana par velti – tiek samazināti reklāmu izdevumi un palielināta peļņa. Sociālo mediju platformā izvietot reklāmu ir daudz efektīvāk kā, piemēram, televizorā. Jāņem atkal par piemēru facebook. Televizorā mēs nevaram izvēlēties mērķgrupu, kurai vēlāmies piedāvāt savu produktu, TV mēs viņu piedāvājam pilnīgi visiem , kuriem ir televīzija, savukārt ar facebook reklāmām ir savādāk, mēs viņas varam ‘’mērķēt’’ attiecīgajām grupām, kurās varētu būt potenciāli pircēji. Iekļūšana mērķgrupās ir atkarīga no meklēšanas vēsturēm, interesēm un iepriekšējām darbībām internetā. Secinājums – izdevumi , pateicoties sociālajiem medijiem ir samazinājušies (vismaz no reklāmas aspekta), un līdz ar to palielinās uzņēmumu peļņa, kas tiem ļautu ieguldīt lielāku naudu sava uzņēmuma attīstībā. (Thomsett-Scott, 2014) (Todor, 2016)

Autora komentārsAtvērt
Atlants