Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 1.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 2.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 3.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 4.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 5.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 6.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 7.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 8.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 9.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 10.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 11.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 12.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 13.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 14.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 15.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 16.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 17.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 18.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 19.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 20.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 21.
  • Referāts 'Mobilo pakalpojumu sniedzēs uzņēmums "Bite"', 22.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba nobeigumā ir izstrādāti sekojošie secinājumi un iespējamie priekšlikumi Bite reklāmas kampaņu organizēšanai.
Secinājumi:
1. Reklāmai viennozīmīgi ir liela nozīme jebkāda veida uzņēmējdarbības organizēšanai un veiksmīgai īstenošanai. Reklāma palīdz atpazīt uzņēmumu attiecīgajā tirgū un iepazīt tā sniegtos pakalpojumus.
2. Pakalpojums ir tas, ar ko uzņēmums sevi prezentē un ko piedāvā savam patērētājam, līdz ar ko ar šī pakalpojuma kvalitāti un pasniegšanu tas pozicionē sevi kā veiksmīgāku jeb mazāk veiksmīgu partneri.
3. Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksa līdzekļu starpniecību.
Priekšlikumi:
1. Uzņēmumam būtu vairāk jāpievērš uzmanība savai cenu politikai. Ja uzsākot savu darbību, Latvijā gandrīz nebija konkurentu šajā jomā, un firma varēja savai produkcijai uzlikt diezgan augstas cenas, tad ar katru gadu sāka rasties uzņēmumi, kuri nodarbojās ar līdzīgu uzņēmējdarbību.
2. Veicot savu pakalpojumu reklāmu uzņēmums varētu vairāk pievērst uzmanību, tā saucamā mazcenas telefons pakalpojuma reklāmai, jo šis pakalpojums ir samērā interesants dažādu iedzīvotāju grupām.
3. uzņēmumam ir jāizstrādā un jāievieš dzīvē kādu reklāmas kampaņu, kurā var iesaistīt Latvijas iedzīvotājus, piemēram, kādas spēles veidā. Iespējams, tas varētu izraisīt gan „sportisko’ ieinteresētību, gan arī vienlaikus piesaistīt iedzīvotāju, kā potenciālos klientus.
4. Kā liecina prakse, liela loma ir dažāda veida akcijām, atlaidēm līdz ar to, izstrādājot tās ir jāizstrādā intensīvā to reklamēšana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants