Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas veidošana', 1.
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas veidošana', 2.
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas veidošana', 3.
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas veidošana', 4.
  • Konspekts 'Bērna runas un valodas veidošana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: bērna izpratnes veidošanās, kad lietojot vārdu cilvēks sarunājas, vārda un teksta jēgas izpratne, izpratne par dzimtes un skaitļa nozīmi valodā, apgūt prasmi argumentēt.
Galvenie darbības veidi:
Bērna stāstījums par noteiktu tēmu;
Bērns stāsta par ko vēlētos kļūt, kādu amatu apgūt, kad beigs skolu un argumentē – kāpēc?
Draudzīgie un nedraudzīgie vārdi ( gramatika) ;
Izskaidro vārdu savienojumu nesaderību: Nāvīgi izdevusies stunda, baigi forši izskatījās, briesmīgi skaisti, mīlu makaronus utt.
Mainīgie ( bites , bišu ) un nemainīgie ( kino, loto, Oto) vārdi, ( gramatika);
Skolotāja skaidro gramatiku: lietvārdu lieto vienskaitlī un daudzskaitlī; ja lietvārds nosauc vienu priekšmetu, augu, dzīvnieku, cilvēku, tad tas ir vienskaitlī. Ja lietvārds nosauc divus vai vairākus priekšmetus, augus, dzīvniekus, cilvēkus, tad tas ir daudzskaitlī.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants