Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Klausīšanās - dialoga sastāvdaļa', 1.
  • Referāts 'Klausīšanās - dialoga sastāvdaļa', 2.
  • Referāts 'Klausīšanās - dialoga sastāvdaļa', 3.
  • Referāts 'Klausīšanās - dialoga sastāvdaļa', 4.
  • Referāts 'Klausīšanās - dialoga sastāvdaļa', 5.
  • Referāts 'Klausīšanās - dialoga sastāvdaļa', 6.
  • Referāts 'Klausīšanās - dialoga sastāvdaļa', 7.
  • Referāts 'Klausīšanās - dialoga sastāvdaļa', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads   
2.  Klausīšanās - dialoga sastāvdaļa   
2.1.  Prasme uzklausīt citus cilvēkus   
2.2.  Efektīvas klausīšanās paņēmieni   
2.2.1.  Neverbālā saskarsme   
2.2.2.  Aktīvās klausīšanās paņēmieni   
3.  Kopsavilkums   
Darba fragmentsAizvērt

Māka klausīties un koncentrēties, kā arī prasme uztvert to, kas netiek pateikts, palīdz jebkurās sarunās. Spēja klausīties un interesēties par partnera teikto, ir viens no nosacījumiem, kas ļauj veidot labas un draudzīgas attiecības ar citiem cilvēkiem. Lai kļūtu par prasmīgu klausītāju svarīgi ir apgūt aktīvās klausīšanās paņēmienus, kas ļauj ne tikai uzklausīt sarunas partneri, bet arī pārliecināties, ka uztvertais saprasts pilnīgi.
Patstāvīgajā darbā izvirzīts uzdevums pētīt klausīšanos kā dialoga sastāvdaļu. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi patstāvīgajā darbā aplūkota prasme uzklausīt citus cilvēkus, sīkāk izskatot klausīšanos kā uztveres procesu, minot “sliktas” un “labas” klausīšanās iemeslus, kā arī aplūkoti efektīvas klausīšanās paņēmieni, atsevišķi izdalot neverbālo saskarsmi un aktīvās klausīšanās paņēmienus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants