Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 1.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 2.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 3.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 4.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 5.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 6.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 7.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 8.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 9.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 10.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 11.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 12.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 13.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 14.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 15.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 16.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 17.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 18.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 19.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 20.
  • Prakses atskaite 'Mārketinga prakse SIA "Troll - Sigulda"', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Jēdziens „mārketings” apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Šis termins cēlies no vārda „tirgus”, ar to saprotot vietu, kur satiekas pircēji un pārdevēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtotu darījumus vai preču un naudu maiņu. Mārketinga mērķis ir panākt, lai klienti vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar tā konkurentiem. Lai to panāktu, mārketinga speciālistiem klientiem jāpiedāvā tieši tās preces, kuras viņiem nepieciešamas, un par tādu cenu, kas atspoguļo preču vērtību naudas izteiksmē.
Mārketinga galvenais uzdevums ir tirgus situācijai atbilstošu pasākumu plānošana. Turklāt praksē mārketinga jēdzienam nereti ir dažādas nozīmes. Vienā situācijā to skaidro kā pārdošanas jeb realizācijas sagatavošanas posmu, citā – kā uzņēmuma vadības koncepciju, kas orientēta uz tirgu, vēl citā – kā uzņēmuma nodaļu, kas rūpējās par klientu vajadzībām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants