Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ražošanas vadība "Inditex"', 1.
  • Referāts 'Ražošanas vadība "Inditex"', 2.
  • Referāts 'Ražošanas vadība "Inditex"', 3.
  • Referāts 'Ražošanas vadība "Inditex"', 4.
  • Referāts 'Ražošanas vadība "Inditex"', 5.
  • Referāts 'Ražošanas vadība "Inditex"', 6.
  • Referāts 'Ražošanas vadība "Inditex"', 7.
  • Referāts 'Ražošanas vadība "Inditex"', 8.
  • Referāts 'Ražošanas vadība "Inditex"', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Inditex uņēmums    3
2.  Operāciju Menedžments Inditex    3
3.  Operacionālā stratēģija un konkurētspēja    4
4.  Pakalpojumu izstrāde Inditex    5
5.  Kvalitātes nodrošināšana un kontrole    6
6.  Plānošana    7
7.  Piegādes ķēdes vadība    8
8.  Pārmaiņu vadība    8
Darba fragmentsAizvērt

8. Pārmaiņu vadība
Nozīmīgākās pārmaiņas tiek veiktas no augšas uz leju – saistība ar jautājumiem par veikalu koncepta izmaiņām vai kādiem citiem līdzīgiem jautājumiem, tiek lemts Inditex līmenī, attiecīgi plānotās pārmaiņas tiek nodotas franšīzu ņēmējiem (piemēram, Apranga LV) un tad pārmaiņas tiek realizētas veikalu līmenī.
Uzņēmumā tiek realizētas divu veidu pārmaiņas, tās var būt pārmaiņas, ko ir noteikusi Inditex grupa un ko nevar mainīt, būtībā netiek iesaistīts hierarhijā zemāk esošie līmeņi, kā arī ir pārmaiņas, kuras veic kopā, iesaistot visas puses, piemēram, veidojot internetveikalus un pielāgojot tos vietējiem aspektiem, tika konsultēti un iesaistīti vietējie darbinieki. Svarīgs aspekts bija arī apmācības, kurās visiem vadošajiem darbiniekiem izstāstīja turpmākos procesus, tādējādi darbiniekiem bija skaidrs kādas ir pārmaiņas, kā tās viņus skars.
Uzņēmumā tiek arī izšķirtas pārmaiņas organizācijas līmenī, tādas, kas primāri skars darbiniekus un minimāli ietekmēs klientus, un pārmaiņas, kas primāri ietekmēs klientus (piemēram, jauni apģērbu materiāli, jauna uzņēmuma filozofija – būt videi draudzīgam uzņēmumam), kas prasa pārmaiņu vadību ar pakāpenisku pārmaiņu ieviešanu un klientu pieradināšanu pie izmaiņām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants