Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Pēterburgas dīdžejbāri kā socioloģisko analīžu objekts', 1.
  • Konspekts 'Pēterburgas dīdžejbāri kā socioloģisko analīžu objekts', 2.
  • Konspekts 'Pēterburgas dīdžejbāri kā socioloģisko analīžu objekts', 3.
  • Konspekts 'Pēterburgas dīdžejbāri kā socioloģisko analīžu objekts', 4.
  • Konspekts 'Pēterburgas dīdžejbāri kā socioloģisko analīžu objekts', 5.
  • Konspekts 'Pēterburgas dīdžejbāri kā socioloģisko analīžu objekts', 6.
  • Konspekts 'Pēterburgas dīdžejbāri kā socioloģisko analīžu objekts', 7.
  • Konspekts 'Pēterburgas dīdžejbāri kā socioloģisko analīžu objekts', 8.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Dīdžejbāri ir jauna parādība Eiropā un Krievijā. Tas ir jauns alternatīvs veids kā atpūsties. Telpas šajos bāros ir piesmēķētas un šauras (šāds interjers ir alternatīva visam skaistajam), taču tas netraucē šādam bāram kļūt par populāru un iecienītu vietu atpūtai. Galvenā prece, kas tiek patērēta šādos bāros – komunikācija. Šeit neeksistē nekādas kontroles un stereotipi, šeit tu varu būt tu pats, un nav svarīgi tavs sociālais statuss, ieņēmumi utt. Dīdžejbāri ir spējuši apvienot masu un elitāru kultūras.
Tas ir kā patvērums no pilsētā valdošā postmodernisma, šeit var ienākt pēc darba iedzert, parunāt par maznozīmīgām tēmām ar citiem apmeklētājiem. Tavs sarunu biedrs ir svarīgs tikai komunikācijas procesā.
Šādos bāros tu nevari būt viens, tas ir kā jauns mehānisms sociālu kontaktu un sakaru, un galvenokārt komunikācijas uzturēšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants