Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga iekšējās vides problēmas aplūkosim lielā akciju sabiedrībā, kurā organizatoriskā struktūra paredz arī mārketinga nodaļu (dienestu). Šajā gadījuma nodaļas darbinieki, t.sk. vadītāji, specialisti u.c. savā darbībā neizbeigāmi ir saistīti ar pārējām nodaļam. Līdz ar to tiek runāts par mārketinga iekšējo vidi.
Uzņēmumā, kas sastāv no nodaļām, kuras ir izveidotas kopējā mērķa īstenošanai, darbības koordinēšana attiecībā uz patērētājiem parasti cenšas uzņemties mārketinga nodaļa. Katra no tiem veic uzdevumus, kas saistīti ar kopējās sistēmas kādas nodaļas darbību, turpretī mārketinga nodaļas redzes lokā ir visas darbības, kuras zināmā mērā ir saistītas ar galamērķi, proti, patērētāju vajadzību apmierināšanu.…

Atlants